חזירי בר בחיפה (צילום: אוהד צויגנברג)
חזירי בר בחיפה (צילום: אוהד צויגנברג)

מכרז לממונה על חיות בר בעל רישיון ציד

שבעה חודשים לאחר שעיריית חיפה מינתה אקולוגית, שבמסגרת תפקידה נדרשה להיות אחראית על הטיפול בחזירי הבר שפולשים לשכונות, נראה שהעירייה נכנעה ללחץ הציבורי, ופרסמה מכרז לממונה על טיפול בחיות בר. אחת מדרישות המכרז היא רישיון ציד בתוקף

פורסם בתאריך: 12.11.20 17:27

נראה שעיריית חיפה נכנעה ללחץ הציבורי, והיום (חמישי) היא פרסמה מכרז לממונה על טיפול בחיות בר, כאשר אחת מדרישות המכרז, כפי שמופיעה בסעיף 2, היא רישיון ציד בתוקף. הזוכה במכרז יעבוד תחת מינהל תפעול ופיתוח תשתיות בעירייה.

כזכור, בחודש אפריל מינתה העירייה אקולוגית – יעל אולק – שבמסגרת תפקידה נדרשה להיות אחראית על הטיפול בחזירי הבר שפולשים לשכונות, אך התופעה נמשכה וביתר שאת, ונראה שכעת תפנה העירייה לאפיקי טיפול חדשים בחזירי הבר. "חזירי הבר הפכו בשנתיים האחרונות למטרד של ממש", אמר בכיר בעירייה ל"כלבו – חיפה והקריות", "כנראה שלא יהיה מנוס מחזרה לפעולות דילול".

המשרה החדשה היא בדרגה של מנהל מחלקה ובשכר של 45-35 אחוז משכר המנכ"ל. לפי תיאור התפקיד המופיע במכרז, הממונה על הטיפול בחיות בר יהיה אחראי על התכלול ועל הניהול של הטיפול בחיות הבר שפולשות למרחב האורבני, כולל הובלה ותיאום בין כלל הגורמים המטפלים בנושא; הכנת תוכנית עבודה למתן פתרונות אופטימליים בממשק של חיות הבר עם התושבים, כולל מעקב ובקרה אחר ביצועה; אחריות לקיום ממשקי עבודה עם גופים חיצוניים ופנים ארגוניים, ובהם רשות הטבע והגנים, השירות הווטרינרי, אגף הפיקוח העירוני, השירות המשפטי ועוד; קיום של שיתוף פעולה וממשקי עבודה הדוקים עם היחידה לאיכות סביבה וקיימות ועם האקולוגית; ניהול, מעקב ובקרה של תקציב הפרויקטים בתחום הטיפול בחיות הבר, וסיוע בהסברה ובפעילות ציבורית הנוגעת לחיות הבר, כולל מתן מענה לתושבים.

 

 

דרישות המשרה הן תואר אקדמי שנרכש במוסד שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל, במינהל עסקים או בהנדסת תעשיה וניהול, עם ניסיון של ארבע שנים לפחות בניהול, בתכלול ובקידום פרויקטים, או הנדסאי בתחומי התעשייה והניהול, עם ניסיון של חמש שנים לפחות; רישיון ציד בתוקף; ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות; כושר ארגון, תיאום וניהול משא ומתן עם גורמי חוץ; יחסי אנוש טובים עם גורמי חוץ ופנים; תודעת שירות גבוהה; כושר הבעה בכתב ובעל פה; ידיעת השפה העברית על בוריה (ידיעת שפות נוספות רצויה); נכונות לעבודה בשטח ובשעות בלתי שגרתיות; ויכולת עבודה עצמאית.

 

המכרז לתפקיד ממונה טיפול בחיות בר

המכרז לתפקיד ממונה טיפול בחיות בר

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

23 תגובות
  1. עוד זיג זג ?!? אמרו שלא טוב לדלל...האקולוגית לא ממליצה

    שוב טוויסט בעלילה

  2. תושב חיפה

    תכל'ס מה אתם מתכוונים לעשות? חוץ ממלים יפות ומפוצצות.לא מעניין אותי כמה הממונה ירוויח מעניין מה הציבור ירוויח בסוף.

  3. שפרינצקאית

    אולי קצת יותר הומניות ותחכום? אולי לתת לחזירים חומר מונע היריון ולהגביל את התרבותם, ובה בעת להעביר לעודד אותם לעבור לאזורי פארק הכרמל?

  4. חיפאי

    לבסוף הבינו שאין מנוס מדילול ולפעמים זה הפתרון האפקטיבי היחיד.

  5. תשובה לכל המלינים

    לפעמים אין ברירה וזה הפתרון היחיד למנוע התרבות בלתי מבוקרת. כך נוהגים במדינות מערביות רבות למרות מספר קיצוניים שתמיד יקטרו.

  6. שמשון

    חיכו עד שקרה נזק בלתי ישואר כאשר רכבת ירדה מהפסים עקב התנגשות בחזירי בר ונזק קשה למסילה ולתנועת הרכבות שתמשך לאורך זמן. אמנם זה קרה בבנימינה מאותם חזירי הכרמל שגלשו לשם אבל בהחלט יכול היה לקרות גם בחיפה. הבינו שאם בחיפה לא יעשו דבר המדינה תפעל. חבל שלא פעלו כך מתחילת התרחבות התופעה ולא כשזה כבר עבר את הגבול והגענו לאסונות. אבל ככל הנראה כשהראש גרוע ככה זה. העירייה בחיפה מנוהלת רע מאוד.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל בו פייק!
    אין שום דרישה לרישיון ציד במכרז.
    להלן המכרז
    לעיריית חיפה דרוש/ה
    תיאור המשרה: ממונה טיפול בחיות בר, בהנהלת מינהל תפעול ופיתוח תשתיות.
    דרגת המשרה: 43-41 דרוג הנדסאים/מח"ר/מהנדסים/חוזה בכירים (35%-45% משכר מנכ"ל)
    תאור התפקיד:
    1. אחריות לתכלול וניהול הטיפול בחיות בר הפולשות למרחב האורבני, כולל הובלה ותיאום בין כלל הגורמים המטפלים בנושא.
    2. הכנת תכנית עבודה למתן פתרונות אופטימליים בממשק חיות הבר עם תושבים כולל מעקב ובקרה אחר ביצועה.
    3. אחריות לקיום ממשקי עבודה עם גופים חיצוניים ופנים ארגוניים כגון: רשות הטבע והגנים, השירות הווטרינרי, אגף פיקוח עירוני, השירות המשפטי ועוד.
    4. קיום שיתוף פעולה וממשקי עבודה הדוקים עם היחידה לאיכות סביבה וקיימות ועם האקולוג בפרט במינהל ההנדסה. 5. ניהול, מעקב ובקרה של תקציב הפרויקטים בתחום הטיפול בחיות הבר. 6. סיוע בהסברה ובפעילות ציבורית הנוגעת לחיות הבר, כולל מתן מענה לתושבים.
    דרישות המשרה:
    1. בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמח' להערכת תארים אקדמיים בחו"ל, במינהל עסקים או בהנדסת תעשיה וניהול, עם ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול, תכלול וקידום פרויקטים. או הנדסאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012, בתחום תעשיה וניהול, עם ניסיון של 5 שנים לפחות כנ"ל.
    2. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. 3. כושר ארגון, תיאום וניהול מו"מ עם גורמי חוץ. 4. יחסי אנוש טובים עם גורמי חוץ ופנים. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. כושר הבעה בכתב ובע"פ. 7. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת שפות נוספות רצויה. 8. נכונות לעבודה בשטח ובשעות בלתי שגרתיות. 9. יכולת עבודה עצמאית.
    הגשת מועמדות: באתר העירייה לוח דרושים ומכרזי כוח אדם לחץ כאן לאתר העירייה או בפקס: 04-8356068 מועד הגשת המועמדות עד לתאריך 22 בנובמבר 2020 בשעה 12:00
    יש לצרף להגשת המועמדות את המסמכים הבאים:  טופס הגשת מועמדות, יש לציין את שם המכרז על גבי טופס הגשת המועמדות (הטופס באתר)  קורות חיים.  מסמכים המעידים על השכלה וניסיון בעבודה כמפורט בתנאי הסף למכרז (הנחיות לצרוף מסמכים באתר)
     הגשת מועמדות אשר תשלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת, תיפסל על הסף ביום האחרון להגשת המועמדות כפי שמפורסם בפרטי המכרז/ משרה.
     על פי הוראות חוק שיוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
     תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.
     תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי"א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס"ח 2008.
     תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב(ב) לפקודת העיריות [נוסח חדש] אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    

  8. עובדת עירייה

    תגובת העירייה ושובר שמדובר בפייק בועוד 3 2 1 …………………………..

  9. אילנה

    בקר טוב גברת ראש העיר, עכשיו נזכרת למנות עוד מומחה לנושא??? ומה עם כל המומחים למיניהם שכבר מינית לנושא?

  10. חזירי הבר פחות מכה מהעיריה הזו

    אין שום דרישה לרשיון ציד
    לצערנו בטח תפור לעוד מקורבים למיניהם

  11. חזירים מתוקים

    רוע לב לרצוח חיות וגורים כאלה אנושיים ומתוקים, אפשר לפעול בשכל ולא בכוח,אפשר לגדר,לקבע פחים בתוך גידור עם דלת וסוגר זה גם יותר אסטטי, אפשר לשים להם חומר מונע הריון במוקדי האכלה, לסדר להם תנאים שיובילו וישאירו אותם בטבע ביערות בואדיות , תקופה מסויימת למלות מוקדי האכלה באוכל כך שלא יהיה להם מהנלחפש בעיר. הכי קל לרצוח נכון? עיריה מזופטת

  12. חזי חי שלום

    לא יודע אם הדיווח כאן נכון לגבי רשיון ציד או שמשהו התחרט…
    כתושב העיר, שגר בצמוד לואדי המאוכלס בשתי משפחות חזירים, אסור להרוג את החיות הללו. כל פתרון הגיוני אחר עדיף על ציד.
    גדרות בשולי ואדיות ? העברה לאיזורים
    מרוחקים מיישובים ? רעיונות אחרים?
    אל תהרגו? אנחנו הרגלנו אותם לאוכל נגיש וחלקנו אף עודדנו אותם להגיע.
    אנשי העירייה פרסמו הודעה רשמית ועדכנית, מה תוכנית העירייה בנדון?

  13. עד מתי קליש הזאת?

    הדרישה לרישיון ציד הנה שטויות. כאילו הממונה על התחום ילך לצוד בעצמו ? זה ניראה יותר כדרישת סף "תפורה" עבור מישהו שיתמודד על התפקיד.

  14. גל

    חלאות אדם הורגים ומחסלים כל חלקה טובה ביקום. חזירי הבר לא מזי'ים לאיש

  15. עמוס

    טוב מאוחר…ראש העיר הציגה תוכניות ארוכות טווח שישנו את פני העיר,אבל למי?מי מעונין לחיות או לבקר בעיר עם מפגעים
    .

  16. את הקורונה הפיצו בחיפה תושבי העיר על שתי רגליים ולא חזירי הבר

    בחיפה גרים אנשים מתוסכלים , נבערים ונברוטים שמחפשים מישהו או משהו שאשם בתיסכולים שלהם רוצים להראות מה הם שווים על חסרי ישע. חיות הבר ובמיוחד חזירי הבר לא פגעו באיש. בניגוד לתושבי העיר על שתי רגלים הם לא נדבקו בקורונה והם לא הפיצו קורונה. מקור הבעיה כביכול הוא בחוסר יכולתה של עיריית חיפה לפרנס טונות של פקידים מיותרים כמו גם בבריחת מבוססים מהעיר והגעה במקומם של דלפונים שאינם משלמים ארנונה. בנסיבות אלה עיריית חיפה מתירה לקבלנים לפלוש לודיות ולהשחית לבעלי החיים האומללים את בתי הגידול הטבעים שלהם. עכשיו עיריית חיפה זוממת לרצוח את בעלי החיים – לא נאפשר זאת!

  17. הפולשים זה אתם

    חזירי הבר כמו הפלסטינים היו כאן לפניכם. עם עובדות היסטוריות לא מתמודדים עם רובים וכדורי רובה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר