עו"ד שמעונה שמעון (צילום: אוהד עשור, ג׳ינג׳י הפקות)
עו"ד שמעונה שמעון (צילום: אוהד עשור, ג׳ינג׳י הפקות)

"ההצלחה של הלקוחות שלי היא ההצלחה שלי"

הסיפוק הכי גדול של עו"ד שמעונה שמעון, בעלת משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה ובדין האזרחי, הוא לקבל הודעה מאב שבוכה מהתרגשות, כשסוף-סוף, אחרי תקופה ארוכה, אפשרו לו לראות את בנו. "דיני משפחה", היא אומרת, "הם לא פחות מדיני נפשות"

פורסם בתאריך: 4.3.23 17:48

עוד בהיותה תלמידה בכיתה ג', ידעה שמעונה שמעון שיום יבוא, והיא תהיה עורכת דין. את אהבתה לתחום גילתה כשבבית ספרה התקיים משפט מבוים, והיא, שהייתה צריכה לייצג את אחד הצדדים, מצאה את עצמה, יושבת ולומדת את החומר, כותבת טיעונים, ובסופו של דבר גם מנצחת במשפט. "אין הרבה אנשים שיכולים להגיד שהם מגשימים את חלום הילדות שלהם, ומבחינתי זו זכות גדולה. אני עוסקת במה שחלמתי ועושה זאת בהנאה גדולה".

שתי אהבות גדולות יש לה, לעו"ד שמעון: ילדיה, תאומים בני 6 וחצי, והמשרד, אותו הקימה בעשר אצבעותיה. "הקמתי את המשרד בשנה הכי קשה בחיי, אחרי לידת התאומים ומות אבי", היא מספרת, "היום אני יכולה להגיד שאני גאה בהצלחות שלי, שאני עושה הכל במשרה מלאה, מצליחה ונהנית מכל העולמות".

עו"ד שמעון היא בעלת תואר ראשון במשפטים. את התמחותה המשפטית סיימה בהצלחה בבית המשפט השלום בעכו. לפני כשש שנים, לאחר ארבע שנות עבודה כעורכת דין שכירה, החליטה לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד, מתוך רצון לתת שירות משפטי מקצועי עם יחס אישי, אמפתי ומסור. משרדה עוסק בכל הנושאים הנוגעים לדיני משפחה: ייצוג בהליכי גירושים, משמורת, מזונות, ניכור הורי ועריכת הסכמים וסכסוכים בין בני משפחה, זאת לצד עיסוקה בדין האזרחי, במסגרתו היא מלווה קבלנים וחברות יזמות בתחום הבנייה, עוסקת בסכסוכי קרקעות ומעניקה ייעוץ משפטי שוטף וייצוג בבתי המשפט.

"במקרים רבים הדין האזרחי ודיני המשפחה שלובים זה בזה ומשפיעים האחד על השני", אומרת עו"ד שמעון, "לא כל הסכסוכים בדיני משפחה הם גירושים ומזונות. כל סכסוך בין בני משפחה עלול להגיע לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה, אז המומחיות והניסיון שלי מהדין האזרחי באים לידי ביטוי. מהרגע הראשון, כשהתחלתי לעסוק בדיני משפחה, התאהבתי. מדובר בתחום שבו לכל החלטה יש השפעה על החיים של אנשים, וכשאני רואה מה העזרה שלי מעניקה להם זה ממלא אותי".

עו"ד שמעון מאמינה בשקיפות ובקשר ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחותיה. "ההצלחה של הלקוחות שלי", היא אומרת, "היא גם ההצלחה שלי. במשך שש שנות פעילותו, זכה משרדה של עו"ד שמעון להצלחות גדולות, שהגיעו ללקוחות גם באזור הצפון והמרכז.

 

 

עו"ד שמעון מייצגת בבתי משפט ברוב חלקי הארץ. "אני תמיד אומרת שהקשר הראשון בין עורך דין ללקוח והדינמיקה ביניהם מאוד חשובים. לעיתים מדובר בתהליך שיכול להסתיים בתוך זמן קצר ולעיתים יכול להימשך גם כמה שנים. לקוח צריך להאמין בעורך דין שלו. כשאני אומרת ללקוח שלי שצריך לפעול בדרך אחרת ממה שהוא סבור או מאמין, אני צריכה שהוא יסמוך על המקצועיות, הניסיון והידע שלי, והכל בזמן אמת, עוד לפני שהוא קיבל את התוצאה המיוחלת. אני יודעת שזה לא תמיד קל, אבל כעורכת דין לענייני משפחה, אני יודעת שמרבית הלקוחות בדקו וביררו עם חברים ומכרים לפני שפנו אליי. אז אותו לקוח חדש כבר שמע על דרך הפעולה הייחודית של המשרד וגם נחשף להצלחות בתיקים קודמים. בין עורך דין ללוקח צריכים שיהיו כימיה ואמון".

פרפקציוניזם, נחישות ורצון להצליח מלווים את עו"ד שמעון לאורך כל דרכה המקצועית. "אני נלחמת למען כל לקוח ולקוח. כל התיקים שלי מנוהלים בנחישות ומקצועיות, זה מה שמנחה אותי בכל מה שאני עושה, ולבסוף מוביל להצלחות גדולות".

מהי דרך העבודה שלך?

"לפני שיחת הייעוץ עם הלקוח, אני מבקשת להעביר לי את החומרים, על מנת שאוכל ללמוד את התיק לפני שאנחנו נפגשים. אלה יכולים להיות פרוטוקולים, הסכמים שנחתמו מראש, חוזים, נסח טאבו או כל חומר אחר שיש לו. רק לאחר שאני לומדת את התיק, אני יושבת עם הלקוח, מקבלת ממנו מידע כללי, עושה מולו תיאום ציפיות, ולאחר מכן אני מעניקה את הייעוץ המשפטי הכי נכון עבורו. מה שמייחד את המשרד שלי הוא שאני אוהבת לפתור את הבעיות עוד לפני שהן מתעוררות. כשאני מקבלת תיק, אני בוחנת גם את הקו של הצד השני, וכבר בשלב הראשוני אני מאתרת את הבעיות שיש בתיקים מסוימים, ויודעת להתגבר עליהן ולהוביל לתוצאה הרצויה. כך אני בונה את אסטרטגיית ניהול התיקים שלי. לכן, אני תמיד מסבירה ללקוח שיש חשיבות מאוד גדולה לאופן תחילת ההליך. הדרך בה התיק טופל בתחילת דרכו תשפיע על התיק לכל אורך הדרך, ולבסוף גם על התוצאה שלו. מתחילת ההליך ועד סיומו אני מלווה את הלקוח. לכל לקוח יש את הטלפון הנייד הפרטי שלי, ואני זמינה למקרי חירום 24/7".

שתפי אותנו בהצלחות שלך.

"כל תיק שמסתיים בהצלחה עבור הלקוח שלי הוא הצלחה עבורי. זה יכול להיות בכל נושא. רק השבוע קיבלנו פסק דין לטובת לקוחה של המשרד. בזמן הנישואים היא לא מימשה את יכולת ההשתכרות שלה, אולם אחרי הגירושים עמדה על רגליה, החלה לעבוד בעבודה טובה יותר והתחילה להרוויח אף יותר מהאב. האב הגיש תביעה להפחתת מזונות קטינים. נלחמנו עבור האישה, בית המשפט קיבל את כל טענותינו והותיר את מזונות הקטינים על כנם. יתרה מכך, הלקוחה שלי אף זכתה לכיסוי כל ההוצאות שנגרמו לה מהתביעה הזו, שכן בית משפט חייב את האב לשלם לה גם הוצאות משפט ושכר טרחת עורך הדין. כל החלטה / פסק דין של בית משפט משפיע על החיים של מישהו. כל הצלחה של לקוח היא הצלחה שלי".

משרדה של עו"ד שמעונה שמעון עוסק, כאמור, בתחום המשפחה ובתחום האזרחי. בתיק שכלל סכסוך הנוגע לקרקע בתחום דיני המשפחה, הצליחה עו"ד שמעון לקבל פסק דין, שרק מעטים זוכים לו. התיק עסק במגרש שאם נתנה במתנה לבנה ולכלתה. המגרש כבר נרשם בטאבו על שם שניהם. אלא שאחרי תקופה קצרה, הם החליטו להתגרש, והאם ביקשה לחזור בה מהרישום של הקרקע. "בדיון בבית המשפט טענתי שמדובר במתנה על תנאי, ובצעד חריג, בית המשפט קיבל את הטענה שלנו, ולמרות שהעסקה כבר נרשמה בטאבו, בית המשפט קבע כי הכלה צריכה להחזיר את המגרש".

התיקים שנוגעים בעו"ד שמעון יותר מכל הם התיקים הקשורים לדיני המשפחה. "דיני משפחה הם לא פחות מדיני נפשות. כשפונה אליי לקוח, אבא, שבמשך שבועות לא אפשרו לו לראות את בנו, וכעבור שבוע וחצי מהרגע שבו התחלתי לייצגו בבית המשפט, אני שולחת לו החלטה שהוא יכול לאסוף את הבן שלו מהגן, והוא כותב לי שהוא בוכה – כל החלטה כזו היא החלטה שמשנה את העולם עבור מישהו".

רגע לפני יום האישה, האם את רואה הבדל בין עורכות דין נשים לעמיתיהן הגברים?

"בתשובה קצרה – לא. אישה יכולה ועושה כל מה שעמיתה הגבר יכול לעשות, ויסלחו לי עמיתיי הגברים, לעיתים אף יותר".


עורכת דין שמעונה שמעון

רחוב אח"י אילת 62 קרית חיים (חיפה)  טל': 04-8106360  פקס: 04-8507866  נייד: 050-9450548

דוא"ל: [email protected] 

לפייסבוק של עורכת דין שמעונה שמעון >>>

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר