לינגוויני פרוטי די מארה במסעדת גוסטינו. ארץ המגף זה כאן
לינגוויני פרוטי די מארה במסעדת גוסטינו. ארץ המגף זה כאן

באיטלקית החדשה של לאון אלקלעי כבר ביקרתם?

גוסטינו - המסעדה החדשה של השף הידוע בחיבתו לאוכל איטלקי - נפתחה לפני שבועיים ברמת ישי. "אופי התפריט מושפע מאזור דרום איטליה", הוא אומר, "תוך שימוש בהמון עגבניות, פלפל חריף, צלפים ואנשובי"

פורסם בתאריך: 17.10.17 10:27

מסעדה איטלקית חדשה נפתחה לפני שבועיים ברמת ישי ושמה בישראל גוסטינו (טעם באיטלקית). המסעדה, בבעלותם של אמנון ישכיל ואיתי אדוני, מציעה תפריט המבוסס על מנות מארץ המגף בניצוחו של השף לאון אלקלעי, שידוע בחיבתו לאוכל איטלקי. "אופי התפריט מושפע מאזור דרום איטליה, תוך שימוש בהמון עגבניות, פלפל חריף, צלפים ואנשובי", אומר אלקלעי, "הפסטות וחומרי הגלם מיובאים מאיטליה, לצד נגיעות מהאזור וחומרי גלם מקומיים".

 

גוסטינו. ארבעה אזורי ישיבה

גוסטינו. ארבעה אזורי ישיבה

 

למסעדה יש בר גדול שבתוכו נמצא הלב הפועם של המקום – טאבון עצים ענק שבו נאפים הפיצות ושאר הבצקים לעיני הסועדים. למבקרים ניתנת האפשרות לבחור באחד מארבעה אזורי ישיבה – חצר קטנה עם גינה מטופחת, מרפסת רחבה מקורה ושני חללים פנימיים.

 

הטאבון בגוסטינו. הלב הפועם של המסעדה

הטאבון בגוסטינו. הלב הפועם של המסעדה

 

המסעדה מציעה מגוון של פיצות כמו פיצה פוטנסקה (רוטב עגבניות, מוצרלה, טונה, אנשובי, בצל סגול, צלפים, עגבניות שרי, צ'ילי טרי, זיתי קלמטה ובזיליקום) ופיצה פרוטי די מארה (רוטב עגבניות, מוצרלה, שרימפס, קלאמרי וצ'ילי); פסטות כגון ראגו נפוליטנה (פפרדלה עם בשר מפורק עד העצם בבישול ארוך, עגבניות, בצל, ציר בקר, חמאה ויין), רביולי גבינת עזים (רביולי במלוי גבינת עזים וריקוטה ברוטב חמאה ומרווה) וניוקי ערמונים ברוטב שמנת ערמונים ושמן כמהין; וקינוחים מושחתים כמו פיצה פוקצ'ה עם בננות מקורמלות וגלידה, טירמיסו ועוגת מסקרפונה.

 

ראגו נפוליטנה בגוסטינו. 15 אחוז הנחה בלילות

ראגו נפוליטנה בגוסטינו. 15 אחוז הנחה בלילות

 

המקום פתוח בכל ימות השבוע מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות, כאשר בשעות 17:00-12:00 מוצע תפריט עסקיות, ומהשעה 22:30 תקלו הנחה של 15 אחוז על כל התפריט.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר