לובי מפנק ומפואר (צילום: יח“צ)
לובי מפנק ומפואר (צילום: יח“צ)

שיקום והחלמה ברמה של מלון בוטיק

מלון V-LIFE מעניק שירותי שיקום והחלמה אחרי פרוצדורות רפואיות מגוונות וניתוחים מורכבים ברמה של בית מלון מפנק לצד שירותי רפואה, פיזיותרפיה וליווי אישי מוקפד. לפניכם הפרטים

פורסם בתאריך: 24.2.22 16:02

החזרה מבית החולים הביתה אחרי אירועים רפואיים כדוגמת ניתוח כירורגי, החלפת מפרקים, התקף לב, טראומה כתוצאה מתאונת דרכים ועוד, אינה פשוטה ופעמים רבות הבית אינו ערוך לקלוט מחלים לשיקום מתמשך. לעתים, משיקולים שונים ובמיוחד בימי קורונה, השחרור מבית החולים מתבצע הרבה לפני שהחולה חזר לאיתנו כשהוא עדיין חווה קושי תפקודי וטרם חזר לחיי שגרה מתפקדת.

בדיוק לשם כך קיים מלון V-LIFE היוקרתי בפתח תקווה, המציע שירותי החלמה ושיקום ברמה גבוהה ומאפשר חזרה הדרגתית לשגרה תוך השגחה רפואית מלאה וטיפול אישי ברמה הגבוהה ביותר.

שאלנו את מנכ"לית המלון, עו"ד שרון לינדר, אילו שירותים מקבלים הדיירים במקום, מי זכאי לשירות ומהם היתרונות הבולטים של המלון שהוא חלק מקבוצת שר"פ פלוס.

חדר מהודר ומאובזר (צילום: יח“צ)

חדר מהודר ומאובזר (צילום: יח“צ)

למה חשוב להגיע להחלמה מלאה לפני החזרה הביתה?

"מלון V-LIFE מיועד להחלמה ושיקום אחרי פרוצדורות רפואיות מגוונות. בשל העומס בבתי החולים הציבוריים ובמיוחד בתקופה זו של הקורונה, כבר אחרי יומיים שלושה מפנים את החולה ממיטת בית החולים וזאת כאשר הוא לגמרי לא בשל לחזור לשגרה מתפקדת. קיים חלון הזדמנויות מיטבי לשיקום מיד עם השחרור מבית החולים. הליך השיקום הכרחי על מנת לחזור לשגרה מיטבית ומתפקדת. כיום אנשים בוחרים את המנתח הטוב ביותר ואת מקום הניתוח, אך לא חושבים על ההחלמה והשיקום כחוליה הכרחית בתוך שרשרת התהליך כולו".

מי מגיע להחלמה?

"אוכלוסיית היעד של המלון היא בעצם כל מי שעובר ניתוח אורתופדי (כגון החלפת מפרק ירק או ברך, גב וכו') נוירולוגי, אונקולוגי, קרדיולוגי או לאחר אירועים מוחיים, תאונות דרכים, כמעט אחרי כל ניתוח מורכב השיקום מתבצע אצלינו. בנוסף, ניתן להגיע אלינו כפתרון זמני או קבוע לדיור מוגן עם ליווי 24/7".

מכון פיזיותרפיה חדש. מלון V-LIFE (צילום: יח“צ)

מכון פיזיותרפיה חדש. מלון V-LIFE (צילום: יח“צ)

מה מציע מלון V-LIFE לדיירים?

"במלון 25 חדרים מרווחים ומאובזרים, מלון בוטיק מפנק. כחלק משגרת היומיום במלון הדייר נהנה מצוות רפואי, אחים ואחיות וצוות מטפלים שעוזר בכל הפעולות היומיומית 24/7. דייר המגיע למלון עובר קליטה על ידי רופא המלון ואח אחראי, לאחר מכן הפיזיותרפיסט עורך אבחון ומגבש תוכנית פרטנית ייעודית עבורו. במלון יש מרפא בעיסוק, קלינאי תקשורת ועובדת סוציאלית המלווה את הדייר בכל הקשור למיצוי זכויות ואף את המשפחה בהתמודדות בפן הרגשי. במלון קיים מרכז פיזיותרפי הכולל ציוד חדשני ועדכני המיועד לשיקום. לצד הטיפול הרפואי המוקפד, זוכים המטופלים לפעילויות תרבות והעשרה לאורך היום, לפנסיון מלא ומגוון ומעטפת הכוללת את כל הנדרש לצורכי החלמה ושיקום".

כיצד משתלבת אצלכם האוכלוסייה הבוגרת?

"במלון קיימת גם אוכלוסייה בוגרת המחלימה מניתוחים לאחר נפילות ותאונות, החלפת מפרק ירך או מפרק ברך ועוד. כמו כן, מגיעים אלינו בעת המתנה לעובד זר, במיוחד בתקופה זו, בה השמיים היו סגורים בשנתיים האחרונות, אנחנו מהווים פתרון אולטימטיבי למשפחה".

 

 

איפה תפסה אתכם הקורונה?

"הקורונה עשתה לנו שירות מצוין מכיוון שהגיעו אלינו רבים מבני הגיל השלישי המתקשים לשהות לבד בבית. אם בשגרה בני המשפחה נהגו להגיע ולסייע בקניות או במקלחת, הרי שבעת הסגרים והבידודים נוצר ריחוק והמלון היווה פתרון מקל על כל המשפחה. אצלינו הם היו עטופים, מטופלים, ולא חשו בדידות כמו בבית. המקום נקי מקורונה, לא היה לנו אף חולה, כולנו מחוסנים ומקפידים על ביצוע בדיקות קורונה לצוות ולדיירים".

יש החזרים על התשלום מקופות החולים?

"בהתאם למשך השהייה ולמצב הרפואי, קיימת זכאות לימי החלמה על חשבון הקופה או החזרים על ידי חברות הביטוח הפרטיות".

מהי קבוצת שר"פ פלוס?

"קבוצת שר"פ פלוס היא רשת מרפאות פרטית בפריסה ארצית, מלבד המלון השיקומי, הקבוצה כוללת מרפאות כאב, פצעים, ואסתטיקה. כמו כן, אנחנו עובדים עם מאות רופאים מומחים בכל התחומים ומנהלי מחלקות. כל זה מנגיש ומקצר את ההמתנה במקרי הצורך עבור דיירי המלון".

כך בעודכם בוחרים את המנתח ואת בית החולים עבור הניתוח הקרוב, כדאי שבאותה נשימה תבחרו מקום להחלמה ושיקום ליום שאחרי. במלון V-LIFE תרגישו מיד שאתם בידיים טובות.

לקבלת לילה חינם ולתיאום פגישה התקשרו עוד היום לטלפון: 074-7691276. ברכישת שבעה לילות קבלו לילה חינם. לפרטים נוספים >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר