יוב וגל. "לא לקחנו את זה קשה"
יוב וגל. "לא לקחנו את זה קשה"

יוב וגל רוקדים כל הדרך הביתה

יובל קלצ'קוב וגל שטוטלנד קוראים לעצמם יוב וגל והם עושים הכל אותו הדבר. באודישנים של "רק רוצים לרקוד" הם גם רקדו אותו הדבר, אבל לא עברו לשלב הבא

פורסם בתאריך: 22.6.17 14:49

השבוע נחשפתם בוודאי לעליית התוכנית "רק רוצים לרקוד" שמחפשת את הרקדן הבא של ישראל בעוד ריאליטי מבית היוצר של יואב צפיר ושות'. מי שחשבו שהם מתאימים לזה הם החברים הטובים יובל קלצ'קוב וגל שטוטלנד, שקוראים לעצמם יוב וגל ועושים הכל אותו הדבר – מתלבשים אותו הדבר, רוקדים אותו הדבר וגם מדברים אותו הדבר. אבל אל תצפו לראות אותם לאורך כל העונה, כי אם בהפקה יהיו נחמדים אולי הם ישלבו את הקטע שבו מודיעים להם שדרכם נפרדות כבר משלב האודישנים.

שטוטלנד, נפרדנו כך?

"הלכנו לאודישנים, הגענו עד לשלב האחרון ובסוף לא עברנו".

איך אתם מתארים את עצמכם?

"אנחנו מולטי טאלנטים – רוקדים ושרים. שנינו למדנו זומבה".

ומה היה באודישנים?

"עפו עלינו ממש בהתחלה. צפיר עף עלינו בצורה מטורפת. הביאו אותנו בזכות זה שכביכול אנחנו מתלבשים אותו דבר, סוג של 'בואו נראה איך אפשר לזרום איתם'. הגענו לשלב של השופטים וכבר עברנו את ריאיון המשפחות והכל. דוד דביר כמובן מגעיל ברמות. הוא דיבר אלינו בסגנון של 'רקדנים לא לומדים מיוטיוב'. בסופו של דבר עשינו להם שיעור זומבה שהקפיץ את השופטים והם לא הפסיקו לרקוד".

אז מי לא בחר בכם?

"כולם. הם אמרו שאנחנו לא מתאימים לתוכנית ושיש לנו עוד הרבה מה ללמוד".

חבל.

"דוד דביר אמר שזומבה זה לא ריקוד, אבל בכלל לא עשינו זומבה, אלא שילוב של היפ הופ, סלסה, הכל. הוא התנהג בצורה ממש דוחה אבל זה אופייני לו. זה דוד דביר, האיש והאגדה. אבל לא לקחנו את זה קשה כי יש לנו הרבה דברים שאנחנו עושים והיינו בהרבה אודישנים, אז אנחנו רגילים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר