רג'א זעאתרה, סופי נקש, שרית גולן שטיינברג, לזר קפלון, יעקב פינגולד ויואב רמתי (צילומים: בועז כהן)
רג'א זעאתרה, סופי נקש, שרית גולן שטיינברג, לזר קפלון, יעקב פינגולד ויואב רמתי (צילומים: בועז כהן)

מועצת השינוי קיימה פגישה לאיחוי הקרעים

על רקע הקרע במועצת השינוי נפגשו ראשי הסיעות המרכיבות אותה בניסיון לאחד מחדש את השורות. ראשי הסיעות חידדו את חשיבותה של המשמעת הקואליציונית וסיכמו על קיום תיאומים מראש על הצבעות כדי שמקרה ההצבעה האחרונה לא יישנה

פורסם בתאריך: 19.7.22 07:56

מועצת השינוי קיימה אמש (שני) פגישה ארוכה שבה נכחו ראשי הסיעות המרכיבות אותה – סגנית ראש העיר סופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה, יו"ר סיעת חיפה בשבילנו שרית גולן שטיינברג, יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי, יו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה, יו"ר סיעת מר"צ תבור להט, יו"ר סיעת חיפה ביתנו לזר קפלון, יו"ר סיעת הגמלאים אלי לנדאו, יעקב פינגולד מסיעת חיפה מתחדשת ואלי בן דיין מהליכוד (שהחליף את סגן ראש העיר שמשון עידו השוהה בחו"ל).

הפגישה זומנה על רקע הקרע בין חבריה שבא לידי ביטוי בישיבת מועצת העיר האחרונה, אשר בה נדון אישור סעיף של תוספת תקציבית למשכורות ללשכת סגני ראש העיר בסך של 400,000 שקל. סעיף זה אושר ברוב של תשעה מול שישה, ולאחר ההצבעה הוסיף פינגולד את קולו לתומכים באישור. ההצבעה גררה אחריה חילופי האשמות בין נקש וגולן שטיינברג לפינגולד בקבוצת הווטסאפ של מועצת השינוי, וההערכות כי מועצת השינוי נמצאת על סף פיצול נתקלו בהכחשות גורפות.

 

 

אתמול כאמור, בניסיון לאחד מחדש את השורות, נפגשו ראשי הסיעות כדי לחדד את חשיבותה של המשמעת הקואליציונית. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בין הדברים שעלו בפגישה היו קיום תיאומים מראש על הצבעות כדי שמקרה ההצבעה האחרונה לא יישנה; החשיבות של קריאת החומרים המגיעים לפני דיונים כדי שאם לחבר במועצת השינוי יש השגות, שאר החברים יהיו מודעים על כך מראש; ונחישות להוציא אל הפועל את העברת התקציבים שאושרו אך ראש העיר עינת קליש רותם לא חותמת עליהם.

נושאים נוספים שעלו בפגישה היה הוצאתו של קיריל קארטניק, שאינו נמנה עם מועצת השינוי, מקבוצת הווטסאפ של חבריה, והמשך הגיבוי לקפלון להמשיך בתפקידו כיו"ר העמותה לקליטת עלייה – תפקיד שקארטניק שואף לקבל אך במועצת השינוי מתנגדים לכך.

גולן שטיינברג, נקש, זעאתרה וקפלון סירבו להגיב. את תגובותיהם של להט, לנדאו ובן דיין לא ניתן היה להשיג. פינגולד מסר: "אני לא יודע במה מדובר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שפרה רוזנבוים

    פעם ביבי עשה סרטון שהוא גננת ושאר הפוליטיקאים הם ילדים בגן.
    קליש גם חייבת לעשות אחד כזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר