מופע בשוק תלפיות (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מופע בשוק תלפיות (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בת 100: הדר חוגגת יום הולדת

ב-23-21 בדצמבר יתקיים פסטיבל קהילתי של אמנות, תרבות וקולינריה לציון 100 שנים להיווסדה של שכונת הדר הכרמל. במסגרת הפסטיבל ייערכו סיורי בתים, סיורים קולינריים, אירועים בשוק תלפיות וברחוב מסדה, תצוגת אופנה יד שנייה, יריד מייקרים, מפגש נוסטלגי, תערוכת תמונות של תושבי הדר ומופעי מוזיקה

פורסם בתאריך: 11.12.22 12:27

שכונת הדר הכרמל מציינת 100 שנים להיווסדה בפסטיבל קהילתי של אמנות, תרבות וקולינריה, אשר יתקיים ב-23-21 בדצמבר בהפקתם של עיריית חיפה ומתנ"ס הדר.

במסגרת הפסטיבל ייערכו סיורי בתים, סיורים קולינריים, אירועים בשוק תלפיות וברחוב מסדה, תצוגת אופנה יד שנייה, יריד מייקרים, מפגש נוסטלגי, תערוכת תמונות של תושבי הדר ומופעי מוזיקה. האירועים יתקיימו בבתי התושבים, במבנים הנוסטלגיים, בבתי עסק ובמרכזים הקהילתיים.

לפרטים נוספים: https://fb.me/e/3QNLYKSsT?mibextid=N4tvPT

 

 

מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה טלי גולדשטיין: "הפסטיבל בא להאיר את יופייה ואת ייחודה של השכונה ההיסטורית ואת הפסיפס האנושי, התרבותי והאדריכלי העשיר שמרכיב אותה. הפסטיבל הוא תוצר של עבודה משותפת של העירייה, המתנ"ס, התושבים והעסקים, מתוך הערכה גדולה לעברה של השכונה והסתכלות אל מקומה החשוב בהווה ובעתיד".

מנכ"ל תאגיד הדר יואב יגול: "זו זכות גדולה לשרת את תושבי קהילת הדר ההטרוגנית והייחודית. הפסטיבל נועד לשים את השכונה במרכז, להראות את הייחוד ואת היופי שלה, ולחשוף את המבקרים לפנינה בלב חיפה".

 

תושבים מבלים בגן בנימין בהדר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

תושבים מבלים בגן בנימין בהדר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר