מנכ"ל ליאו באק דני פסלר
מנכ"ל ליאו באק דני פסלר

דני פסלר: "אני עוזב את ליאו באק בשיא שלו"

במהלך דרמטי ומפתיע הודיע מנכ"ל ליאו באק כי הוא יפרוש מניהול בית הספר אחרי 18 שנה בתפקיד, כדי למלא עוד תפקיד משמעותי אחד. ולא, למרות השמועות הוא לא מתכוון להתמודד על ראשות העיר

פורסם בתאריך: 17.7.17 12:59

מנכ"ל בית הספר ליאו באק דני פסלר הודיע היום (שני) שהוא מתכוון לפרוש מתפקידו בתום שנת 2017. בהודעה הדרמטית שמסר המנהל המיתולוגי ואשר מסכמת 30 שנות עבודה בבית הספר, 18 מהן 18 כמנהל, הוא כתב שעד למועד פרישתו יאותר מנכ"ל חדש ושהוא ינצל את הזמן כדי להעביר לו את ניהול המוסד.

"אחרי שנים רבות בתפקיד", אמר פסלר בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון", "הגעתי למסקנה שאני חייב לפרוש כדי לעשות עוד תפקיד משמעותי אחד בחיים. זה היה הזמן שלי לפרוש ולהעביר את המושכות למנהיגות הבאה. אני יוצא לתחום אחר שהוא גם חינוך וגם קהילה, אבל מוקדם עדיין לספר לאן. אני עוזב בתחושה אדירה של סיפוק ותודה ענקית על הרבה מאוד חוויות שעיצבו את חיי ואת חייהם של אחרים. נפלה בחלקי זכות גדולה לחנך דורות על דורות של ילדים".

פסלר הביע ביטחון שיימצא לו מחליף ראוי: "אני עוזב בשיא. מערכת החינוך בחיפה צועדת קדימה. בחיפה יש מנהלים טובים, אבל צריך לתת להם יותר מרחב להתפתח. מערכת המדידה של בתי הספר צריכה להיות אחרת לגמרי".

פסלר התייחס לחזון החינוכי שאותו קידם בשנים שבהן הוא שימש כמנכ"ל, אשר שם דגש על חדשנות ועל החלפת השיטות המסורתיות באמצעים פדגוגיים עדכניים: "יש מקומות שבהם מערכת החינוך עדיין תקועה במאה ה-18. העולם השתנה אבל חלק מהתוכניות נשארו אותו הדבר. צריך להזמין את התלמידים להיות שותפים וצריך לתת למורים יותר אוטונומיה ולא להפוך אותם לפקידים. זה משהו שחייב להשתנות. אנחנו זקוקים למנהלים ולמורים שיחזירו את האמון במשרד החינוך, וזה כולל גם השקעה של יותר משאבים כספיים. אני עוזב את ליאו באק כשהוא בשיא תפארתו עם רשימות המתנה ארוכות, עם מתנ"ס מפואר ועם קהילה מפוארת. אני מאמין שהמנהיגות הצעירה הבאה תיקח את ליאו באק קדימה".

היו שמועות שאתה מתכוון להתמודד על ראשות העירייה.

"שמעתי על זה, אבל אני יכול להבטיח לכולם שאני לא רץ לראשות העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוביק אגרון

    דני פסלר הוא מועמד ראוי בהחלט ומצויין.
    ניהל את מרכז החינוך ליאו באק באופן מופתי!
    הוא מכיר היטב את העיר חיפה, ואף התנסה בתפקיד ראש מינהל החינוך של עיריית חיפה.
    הגיע הזמן לחילופי דורות!
    חשוב שיגבש רשימה טובה למועצת העיר ושלא יהיה תלוי בחסדי רסיסי מפלגות.
    וחוץ מזה חשוב מאוד גם להיזהר מ״החיבוק״ של כל מיני עסקנים ״מקצועיים״ שמציעים את שירותיהם לכל מועמד מוביל, ואחר כך ״גובים מחירים…״.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר