ההפגנה בחוף דדו (צילום: שני מועלם)
ההפגנה בחוף דדו (צילום: שני מועלם)

"נפגין בכל שבוע עד שהעניין ייגמר" (וידאו)

ההפגנה אתמול בחוף דדו, שבה השתתפו כ-100 אנשים, היא חלק ממחאה כלל ארצית נגד השחיתות השלטונית. הפגנות דומות נערכו אתמול בערים רבות בארץ. "אנחנו מתכוונים להביא לשינוי בשלטון", אמר אחד המארגנים

פורסם בתאריך: 23.7.17 10:11

כ-100 מפגינים התכנסו אתמול בחוף דדו בחיפה להפגנה נגד השחיתות השלטונית. ההפגנה התקיימה כחלק מהמאמץ להרחיב את המחאה שנמשכת כבר יותר מחצי שנה ושהחלה בפתח תקוה, מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אתמול התקיימו הפגנות דומות במוקדים רבים ברחבי הארץ, ובהם ראש פינה, נהריה, עפולה, חדרה, נתניה, נס ציונה, ירושלים, אשדוד ובאר שבע.

 

 

המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "הון, שלטון עולם תחתון" ו"ביי ביי ביבי" וקראו קריאות נגד ראש הממשלה. דודי מיבלום ממארגני ההפגנה: "אנחנו מתכוונים להביא לשינוי בשלטון ובנורמות הקיימות במדינה. לא ייתכן שהשחיתות הזו תנהל את החיים שלנו, תקבע את גובה מחיר הדלק שלנו ותחליט מהו שיעור המס על המכוניות שלנו. לא ייתכן שבכל עסקה ביטחונית במדינה יש מאכערים שלוקחים כספים. מה שהתגלה פה זה רק קצה הקרחון. אנחנו, כחיפאים שיש לנו את מפרץ חיפה, את מיכל האמוניה ואת נמל המפרץ, מגלים בכל יום משהו חדש. ההפגנה הזאת תתקיים בכל שבוע עד שהעניין הזה ייגמר. מדינת ישראל הפכה למושחתת ברמה המקומית והארצית, והכל נופל עלינו, האזרחים".

ההפגנה הזו מקדמת מאבק פוליטי נגד השלטון המכהן.

"זה לא מאבק פוליטי. יש פה אנשים מכל המפלגות – אנשים מהליכוד, ממפלגת העבודה ומכל מפלגה. אנחנו לא שואלים אנשים מאיזו מפלגה הם ולא מדברים על פוליטיקה במסגרת הזאת. כל מי שרוצה מדינה נקייה משחיתות נמצא פה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר