האיצטדיון העירוני בחיפה (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני בחיפה (צילום: צבי רוגר)

פורסם מכרז למכירת שטחי המסחר באיצטדיון העירוני

חלק מהשטחים שיימכרו כבר בנויים ברמת השלד וחלקם נמצאים במגרש ריק וייבנו בעתיד. מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "אנו מעוניינים ששטחי המסחר יתחילו להניב הכנסות כמה שיותר מהר"

פורסם בתאריך: 27.7.17 18:47

עיריית חיפה פרסמה אתמול (רביעי) מכרז למכירת שטחי המסחר, הקיימים והמתוכננים, באיצטדיון הכדורגל העירוני בדרום העיר. השטחים המוצעים למכירה הם 14,847 מ"ר בייעוד מסחרי, מתוכם 9,766 מ"ר בנויים ברמת שלד מתחת ליציע המערבי של האיצטדיון ו-5,081 מ"ר זכויות בנייה מאושרות לשטחי מסחר נוספים על מגרש ריק ששטחו 4.8 דונם סמוך לאיצטדיון ומדרום לו.

בעלת הזכויות בכלל השטחים המוצעים למכירה היא החברה העירונית קרית הספורט והבילוי חיפה, שהיא חברת בת של החברה הכלכלית לחיפה אשר שייכת לעיריית חיפה.

השטחים הבנויים המוצעים למכירה הם חללים לא מאוכלסים מתחת ליציע המערבי של האיצטדיון. שטחים אלה בנויים ברמת שלד בלבד והם נמצאים במצבם הנוכחי מאז תחילת הפעילות באצטדיון באוגוסט 2014, ולמעשה לא מניבים הכנסות למערכת העירונית.

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "הייעוד המאושר של השטחים המוצעים למכירה מאפשר למי שירכוש אותם סל רחב של שימושי מסחר שיאפשר גמישות רעיונית לפיתוח המתחם. כיום כבר לא בונים איצטדיונים ללא שטחי מסחר, וכעת אנו מקדמים את מימוש הפורמט הזה גם אצלנו, בהתאם למתכונת הקמתו של המתחם. שטחי המסחר הבנויים באיצטדיון לא מניבים כיום הכנסות למערכת העירונית, ואנו מעוניינים שהם יניבו לה הכנסות כמה שיותר מהר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר