יגל פרץ. 35 שערים בעונה שעברה (צילום: אלירן גולדמן)
יגל פרץ. 35 שערים בעונה שעברה (צילום: אלירן גולדמן)

יגל פרץ עזב את עירוני נשר וחתם בהפועל רעננה

בנו של שלומי פרץ מבעלי עירוני נשר, אשר נמנה עם סגל נבחרת הנערים של ישראל ונחשב לכישרון גדול, ישחק בקבוצת נערים א’ של הפועל רעננה ואולי אף בקבוצת הנוער

פורסם בתאריך: 11.8.17 10:16

יגל פרץ, בנו של שלומי פרץ מבעלי עירוני נשר, עזב את מחלקת הנוער של המועדון וחתם לארבע שנים בהפועל רעננה. פרץ נמנה עם סגל נבחרת הנערים של ישראל ונחשב לכישרון גדול. כמה מועדונים עם קבוצות בליגת העל ביקשו לקלוט אותו לאחרונה, והוא בחר כאמור בהפועל רעננה שמחלקת הנוער שלה התבססה כאחת מהטובות בארץ וידועה ככזאת אשר מטפחת כישרונות צעירים.

בעונה שעברה שיחק פרץ כקשר התקפי בקבוצת נערים ב’ של מ.ס נשר, כבש 35 שערים והוכתר בידי רבים לשחקן המצטיין בליגה הראשונה בקבוצת גיל זו. בעונה הקרובה הוא הוא אמור לשחק בקבוצת נערים א’ של רעננה וייתכן שגם בקבוצת הנוער שלה.

ובעניין אחר, בנשר הוחלט שקבוצת הנוער תערוך את משחקיה הביתיים במגרש המרכזי במתחם האיצטדיון העירוני. במועדון היו מעוניינים להרחיב את מגרש הדשא הסינטטי בחלק התחתון של המתחם כדי להכשיר אותו לאירוח של משחקי נוער, נערים וילדים, אך השטח שאליו ניתן היה להתרחב שייך למפעל נשר שסירב לאפשר זאת. ראשי המועדון ניסו לשכנע את מנהלי המפעל להגיע לפשרה, אך בשלב זה ללא הצלחה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר