אושרי רואש. יתלה את הנעליים? (צילום: צלמוס)
אושרי רואש. יתלה את הנעליים? (צילום: צלמוס)

רואש עשוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל

אושרי רואש, קפטן הפועל חיפה עד לעונה האחרונה, ביקש להתאמן עם מ.ס רובי חיפה כדי לשמור על כושר, אך כאבים בקרסול שנותח לפני שנה וחצי עלולים לגרום לו לפרוש מפעילות ספורטיבית

פורסם בתאריך: 3.11.17 08:03

אושרי רואש, קפטן הפועל חיפה עד לעונה האחרונה, נמצא על סף פרישה מכדורגל. רואש בן ה־29 תכנן לשחק עוד כמה שנים, אך בשבוע שעבר הוא ניסה לשוב לאימונים במ.ס רובי חיפה כדי לשמור על כושר וחש כאבים בקרסולו. בבדיקה ראשונית שנערכה לו התברר כי הפציעה שממנה הוא סבל לפני שנה וחצי חזרה וכי עליו לעבור ניתוח נוסף.

כזכור, רואש נפצע במדי הפועל, נותח וחזר לפעילות, אך זמן קצר אחר כך הסתבר כי נדרשת לו תקופת החלמה ארוכה שממנה הוא חזר רק לקראת סוף העונה שעברה. רואש חשב לסיים את הקריירה שלו במועדון נעוריו, אך לאחר שהבין כי הוא לא רצוי בקבוצה הוא הגיש תביעה נגד הפועל והבעלים יואב כץ.

 

 

 

לפני כחודשיים היה רואש מועמד להצטרף למ.ס רובי אך בסופו של דבר הוא בחר לנסות למצוא קבוצה בשתי הליגות הבכירות. לפני שבועיים הוא ביקש להצטרף לאימוניה של מ.ס רובי כדי לשמור על כושר, אך אז תקפו אותו הכאבים מחדש.

בסביבתו של רואש מספרים כי ייתכן שהפציעה המחודשת תוביל להודעה שלו על פרישה מפעילות. כעת הוא ממתין לאבחון של מומחה, ואם יתברר לו שעליו לעבור שוב ניתוח בקרסול הוא יוותר על ההליך ויתלה את הנעליים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר