בית הספר עליה
בית הספר עליה

במקום העירייה: הורי האנתרופוסופי בחיפה יפתחו בקמפיין שיווק

ועד הפעולה של ההורים, שסבור שהעירייה לא עושה די כדי להגדיל את מספר ההרשמות למוסד, החליט לממן קמפיין להעלאת המודעות של תושבי העיר לבית הספר

פורסם בתאריך: 6.3.17 19:24

הורים לתלמידים בבית הספר האנתרופוסופי בחיפה ישווקו את המוסד החינוכי בכוחות עצמם ועל חשבונם משום שלדבריהם העירייה לא עושה זאת מספיק. ועד הפעולה של ההורים מתכוון להתחיל בקמפיין בקרוב.

בית הספר האנתרופוסופי שנפתח השנה שוכן במבנה של בית הספר עליה לשעבר בבת גלים. אחת מהסיבות לפתיחתו של המוסד היה הרעיון להקים בית ספר על אזורי ייחודי שיהיה אטרקטיבי יותר גם לתושבי השכונה וגם לתלמידים משכונות אחרות בחיפה שיהיו מעוניינים בסוג הספציפי של תפישה שמציע בית הספר. כיום לומדים בבית הספר האנתרופוסופי 109 תלמידים. לאחרונה התעורר משבר בין המוסד לבין העירייה, כאשר מנהל בית הספר איתי פז, שהוא הרוח החיה מאחורי הקמתו, הודיע לעירייה שהוא מתפטר מתפקידו, והסביר זאת בכך שציפיותיו לקשר הדוק עם אגף החינוך העירוני ולתמיכה בהתפתחות בית הספר נכזבו. בין הצדדים נוצר נתק, אך העירייה הודיעה לפז שהיא מעוניינת שהוא יישאר בתפקידו, ולאחר כמה שיחות הגיעו הצדדים להבנות.

חברת ועד הפעולה אלינור הרוש, אם לשלושה תלמידים באנתרופוסופי: "כשפז הודיע לנו שהוא עוזב האדמה רעדה מתחת לרגלינו. חששנו מאוד שהוא ילך. היינו בבית הספר הזה עוד בגלגול הקודם שלו וראינו את השינוי שחל בילדים בפרק זמן קצר מאוד. ביום שבו הוא שם את המפתחות על השולחן התקבצנו ההורים לפגישה דחופה והקמנו את הוועד כדי לדאוג שפז יישאר. רצינו להיות המשענת שלו כמו שהוא המשענת שלנו. כשהוא הודיע שהוא נשאר המשכנו כוועד כדי לדאוג לבית הספר גם בפן המינהלי".

למה החלטתם לפתוח במסע שיווק לבית הספר?

"כשהתחילה ההרשמה לבתי הספר ראינו שהעירייה תלתה כרזות לשיווק בתי ספר, אבל לא ראינו שהאנתרופוסופי משווק מספיק. ראינו גם שאין כל כך עם מי לדבר בעניין, אז החלטנו לעשות את זה בעצמנו. אנחנו נביא למודעות תושבי חיפה את העובדה שקיים בית ספר כזה בעיר ושיש אפשרות להירשם אליו. אנחנו רוצים גם שתושבי השכונה שלא לומדים בו יירשמו".

הרוש אומרת שכל חברי הוועד מודעים לכך שמסע פרסום דורש הקצאת זמן וכסף ושלמרות שכולם עסוקים הנושא חשוב מספיק כדי לקדיש לו זמן: "אנחנו נעבוד בשיתוף הקהילה, ואנחנו בטוחים שהקמפיין יביא עוד ילדים לבית הספר".

עופר כהן, אב לילד הלומד באנתרופוסופי: "העירייה היתה צריכה לדחוף יותר את בית הספר משום שהוא חדש וייחודי, אבל מכיוון שזה לא נעשה אנחנו נפתח בקמפיין במסגרת היכולות שלנו".

מה יכלול מסע הפרסום?

"כל מה שכולל קמפיין שיווק – פוסטרים, סלוגן, פייסבוק וכל מה שצריך. כמי שנולד בשכונה אני יכול לומר שבית הספר הזה הוא מתנה בשבילנו ובשביל העיר. הוא אמור להתפתח עם גני ילדים לצדו, כך שכדאי להירשם אליו".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "אנו מברכים על מעורבות ההורים אשר לבקשתם נקבעה להם פגישה עם מנכ"ל העירייה במטרה לשמוע את בקשותיהם ולקדם את פיתוחו של בית הספר. יצוין כי כל בתי הספר היסודיים, לרבות בית הספר האנתרופוסופי, הוצגו בפני התושבים בחוברת מידע שנשלחה לכל בתי ילדי גני החובה העתידים לעלות לכיתה א'. בנוסף, לנוכח העובדה שמדובר בבית ספר חדש, פורסמו בכל גני הילדים בעיר מודעות אשר מזמינות את התלמידים והוריהם להגיע ליום הפתוח של בית הספר האנתרופוסופי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר