הספורטק המשודרג (הדמיה: משרד שגב אדריכלים ומשרד קו בנוף - אדריכלות נוף)
הספורטק המשודרג (הדמיה: משרד שגב אדריכלים ומשרד קו בנוף - אדריכלות נוף)

הספורטק ישודרג ויהפוך לפארק ספורט

עיריית חיפה החלה בביצוע פרויקט לשדרוג מתחם הספורטק בעלות של כחמישה מיליון שקל. בתום העבודות יהיו בו מתחם הוקי גלגיליות מקצועי עם יציע לכ-200 צופים, שני מגרשי סטריטבול, מתחם מתקני כושר ומסלול ריצה באורך של 400 מטר

פורסם בתאריך: 23.1.18 14:40

עיריית חיפה החלה אתמול (שני) בביצוע פרויקט לשדרוג מתחם הספורטק ברחוב רטנר בשכונת יזרעאליה ולהפיכתו לפארק ספורט עתיר מתקנים. עלות הפרויקט, המבוצע באמצעות החברה העירונית ממשלתית שקמונה ובליווי מקצועי של רשות הספורט העירונית והמחלקות הביצועיות בעירייה, היא כחמישה מיליון שקל.

מתחם הספורטק, המשתרע על שטח של תשעה דונם, כולל כיום מסלול ריצה בלבד. הפרויקט החדש כולל תוספת מתקני ספורט, ובהם מתחם הוקי גלגיליות מקצועי שבו יתקיימו תחרויות ארציות ובין לאומיות עם יציע המיועד לכ-200 צופים, שני מגרשי סטריטבול, מתחם מתקני כושר ומסלול ריצה מחודש באורך של 400 מטר. עוד יכלול הפארק אזורי פנאי שיוכשרו על דשא טבעי, מתחם מונגש ומוסדר לאירועי תרבות המוניים, שירותים ציבוריים, בית קפה, מערכת תאורה חדשה ומעבר מונגש להולכי רגל שיחבר בין רחוב רטנר לרחוב שמחה גולן.

 

הספורטק המשודרג (הדמיה: משרד שגב אדריכלים ומשרד קו בנוף - אדריכלות נוף)

הספורטק המשודרג (הדמיה: משרד שגב אדריכלים ומשרד קו בנוף – אדריכלות נוף)

 

 

בדצמבר 2011 נבלמה יוזמת העירייה להקים במתחם הספורטק שישה מגרשי קטרגל ולהפעילם בתשלום על ידי זכיין פרטי. נסיגתה של העירייה נבעה אז מהלחץ הציבורי שהפעילו עליה תושבי האזור, שהתנגדו בתוקף לתשלום עבור פעילות במתחם. מאז ביצעה העירייה מדי פעם עבודות לגריפת הלכלוך והעשבייה במתחם, אך היא לא הודיעה על מיזם קונקרטי כלשהו שיבוצע בו. כעת מתבהרת התמונה על עתיד המתחם עם הודעתה הרשמית של העירייה על הפרויקט החדש.

במענה לשאלת "כלבו-חיפה והצפון" מסרה העירייה כי הפעילות בכל מתקני הספורט במתחם המשודרג תהיה פתוחה לציבור ללא תשלום.

ראש העיר יונה יהב: "הספורטק מצטרף לשורה ארוכה של מתקני ספורט שנבנים בעיר בשנים האחרונות ברמה הגבוהה ביותר והופכים את חיפה לעיר הספורט של ישראל".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כלכלת בחירות
    יהב ראש עיר של שנה אחת מתוך 5 שנים של שינה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר