המרכז לקידום למידה

עלייה חדה בפונים למרכז לקידום למידה בחיפה

בשלושת החודשים האחרונים הוכפל מספר הילדים ובני הנוער שפנו למרכז, המאבחן לקויות למידה ומאפשר קבלת הקלות במבחנים

פורסם בתאריך: 8.3.17 09:27

עליה של עשרות אחוזים חלה במספר הפניות של ילדים ובני נוער לסניפי המרכז לקידום למידה בחיפה בבקשה לעבור אבחון המקנה הקלות בלימודים ובמבחנים. על פי הנתונים בשלושת החודשים האחרונים פנו למרכז כ⁻100 תלמידים לעומת כ⁻50 תלמידים בשלושת החודשים שלפני כן.

המרכז הוא עמותה עירונית שלה חמישה סניפים ברחבי העיר, והוא מאפשר לעבור אבחון בתשלום במסלול פרטי, או אבחון חינם במסלול ציבורי, שאליו מגיעים באמצעות הפנייה מוועדת שילוב בית ספרית. במסלול הציבורי מקבלים התלמידים שאובחנו כבעלי לקויות למידה סיוע מקצועי הקושי המאובחן. במרכז מדריכים את ההורים איך לסייע לילדיהם להתמודד עם הקושי ובמקביל מסייעים גם לצוות החינוכי בבית הספר להתאים את הדרישות לתלמיד בעל הלקות הן במבחנים והן בשיעורי הבית.

מנכ"לית המרכז אסתי שחר: "יש עלייה במודעות לקיומו של המרכז ולשירות שאנחנו נותנים. גם סטודנטים מגיעים אלינו לאבחון, שמקנה להם הקלות באוניברסיטאות. במקביל אנחנו נותנים שירותים פרה רפואיים כמו קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק לתלמידים הזקוקים לכך בהסדר עם קופות החולים השונות". שחר מוסיפה שהמידע שמתקבל כתוצאה מהאבחון לא מועבר לאף גורם ללא אישור ההורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר