סלופי ג'ו בבראון. נועה גוטפריד: "כל אחד יוכל למצוא בתפריט את המנה המושלמת בשבילו" (צילום: שיר פרסקו)
סלופי ג'ו בבראון. נועה גוטפריד: "כל אחד יוכל למצוא בתפריט את המנה המושלמת בשבילו" (צילום: שיר פרסקו)

לא רק מסכים: הבראון השיק תפריט חדש

נועה גוטפריד, מבעלי הפאב: "הבראון הוא אחד מהפאבים הוותיקים בחיפה, וככזה אנחנו חייבים להיות עם יד על הדופק - לחדש, לגוון, להקשיב ללקוחות שלנו ולרענן מפעם לפעם"

פורסם בתאריך: 26.4.18 19:24

פאב הבראון בשדרות מוריה בחיפה השיק השבוע תפריט חדש בניצוחו הקולינרי של השף אריק ברגר. כזכור, לפני כתשעה חודשים נמכר הבראון על ידי בעליו הקודמים דורי גילפז וערן פייבסקי, ומאז הוא עובר שינויים רבים, ובמסגרת זו שופץ הבר והותקנו מסכי ענק שעליהם מוקרנים משדרי ספורט.

כל מנות הדגל, כמו הטורטיות ופלטת הקרניבורים, נשארו בו אבל עברו התאמות, ואליהן הצטרפו מנות חדשות כמו פיצה ביאנקה (שמן זית, מוצרלה, זיתי קלמטה, בצל סגול ואורוגולה), פיצה פפרוני (פפרוני, סלייסים של עגבניה, מוצרלה, רוטב עגבניות ופלפל חריף), קלמרי בפיג'מה (קלמרי עטוף פירורי לחם), עראיס (תערובת בקר וטלה בפיתה עם עגבנייה וטחינת יוגורט), פילי צ'יז סטייק (כריך פרוסות סינטה, גבינת גאודה, בצל מטוגן, עגבנייה ומיונז צ'יפוטלה), נקניקייה בלחמנייה (נקניקיית בקר על הגריל בלחמנייה עם חרדל וכרוב כבוש), סלופי ג'ו (המבורגר מפורק) וסלט בנדורה (עגבניות, בצל סגול, כוסברה, חריף, פטרוזיליה, נענע, גבינת פטה וזיתים).

 

 

נועה גוטפריד, מבעלי הבראון, מתחדשים?

"הבראון הוא אחד מהפאבים הוותיקים בחיפה, וככזה אנחנו חייבים להיות עם יד על הדופק – לחדש, לגוון, להקשיב ללקוחות שלנו ולרענן מפעם לפעם. ברגר בנה לנו תפריט שתפור בדיוק מושלם למידותיו של הבראון – תפריט בר כיפי, לא יומרני, עם יציאות ייחודיות כמו שווארמה בפיתה, כריכים אדירים ומחלקת פיצות שלמה. גם במתוקים השקענו מחשבה רבה ובחרנו חמישה קינוחים מעולים, שלושה מהם ללא גלוטן. כל אחד יוכל למצוא בתפריט את המנה המושלמת בשבילו".

 

שווארמה בבראון. שינויים וחידושים (צילום: שיר פרסקו)

שווארמה בבראון. שינויים וחידושים (צילום: שיר פרסקו)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר