אריאל הרוש. דילמה (צילום: ניר קידר)
אריאל הרוש. דילמה (צילום: ניר קידר)

מכבי מנהלת משא ומתן עם אריאל הרוש

השוער, שיסיים בתום העונה את חוזהו באנורטוזיס פמגוסטה, ממתין לאיוש תפקיד מאמן הנבחרת. אם רוני לוי ימונה צפוי אריאל הרוש לחזור לארץ, ואם לוי יישאר בקפריסין יעדיף הרוש להמשיך לשחק אצלו

פורסם בתאריך: 3.5.18 09:03

מכבי חיפה פנתה לאנורטוזיס פמגוסטה הקפריסאית והודיעה לה כי היא מנהלת משא ומתן עם השוער אריאל הרוש – כך סיפר נשיא קבוצת הכדורעף של המועדון הקפריסאי אדם מואונטאניוס שביקר השבוע בארץ.

הרוש חתם בקיץ שעבר על חוזה לעונה אחת בקבוצה הקפריסאית שאותה מאמן רוני לוי, ובתום העונה הוא יהיה שחקן חופשי, אך בשל מערכת היחסים הקרובה בין מכבי לאנורטוזיס בחרה מכבי להודיע לה כי היא פתחה במשא ומתן עם השוער. במקביל הציעה אנורטוזיס להרוש חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה.

מואנטאניוס הוא אחד משלושה בעלי עסקים שמנהלים את כל ענפי הספורט במועדון הקפריסאי. כל אחד מהשלושה אחראי על כמה ענפים, אך את ההחלטות החשובות במועדון הם מקבלים ביחד. כך למשל היה כאשר השלושה מינו את לוי למאמן והחתימו אותו על חוזה לשלוש שנים. בהקשר זה סיפר מואנטיאניוס כי לאנורטוזיס ידוע שלוי הוא אחד מהמועמדים לאימון נבחרת ישראל, אך סירב להתייחס לשאלה כיצד תנהג הקבוצה הקפריסאית אם הוא יהיה זה שימונה לתפקיד.

 

 

המנהל הטכני של מכבי מו אלאך כבר החליט שמכבי זקוקה לשוער חדש לנוכח יכולתם החלשה של עומרי גלזר ואוהד לויטה. אחרי סדרה של משחקים גרועים איבד גלזר את מקומו בהרכב הפותח, ובמכבי ינסו להשאיל אותו בעונה הבאה לקבוצה בליגת העל בתקווה שבה הוא יצבור מחדש ביטחון ויחזור להציג את היכולת שהעניקה לו את אפודת השוער הראשון. באשר ללויטה, במועדון סבורים שהוא יכול לשמש שוער מחליף טוב אך לא לעמוד בין הקורות לאורך זמן.

כעת אמור הרוש להחליט על עתידו – אם לחזור לשחק בארץ או להישאר בקפריסין. מקורב לשוער אמר השבוע ל”כלבו” כי הרוש ממתין לראות אם לוי ימונה למאמן הנבחרת. אם לוי יקבל את התפקיד צפוי הרוש לוותר על ההצעה הקפריסאית ולשוב לליגה הישראלית, אך אם המאמן יישאר בפמגוסטה נראה כי גם השוער יעדיף להישאר בקפריסין ולהמשיך לשחק תחת הדרכתו של לוי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר