אדם ואביב גפן. "זו שמחה גדולה" (צילום: יח"צ)
אדם ואביב גפן. "זו שמחה גדולה" (צילום: יח"צ)

אדם חוזר אל הבמות: בקרוב יופיע בזאפה חיפה

שלושה חודשים אחרי ששוחרר מאשפוז חוזר אדם להופיע. זה יקרה באירוע שמפיק אביב גפן ושבמסגרתו ישיר הזמר את להיטו "אין מוצא". ב-5 ביוני הוא ייצא הזמר לסיבוב הופעות, וב-18 ביוני מתוכננת לו הופעה בזאפה חיפה

פורסם בתאריך: 4.5.18 16:47

הזמר אדם חוזר אל הבמה. שלושה חודשים אחרי ששוחרר מבית החולים בתום אשפוז ארוך שגרם למדינה שלמה לעצור את הנשימה ולהתפלל לשלומו, אדם חוזר לעשות את מה שהוא אוהב – להופיע. זה יקרה מחר (שבת) באירוע שמפיק אביב גפן ושבמסגרתו ישיר אדם את השיר "אין מוצא" – אחד מלהיטיו הגדולים. ב-5 ביוני ייצא הזמר לסיבוב הופעות, וב-18 ביוני מתוכננת לו הופעה בזאפה חיפה. וכך כתב אדם למעריציו: “כבוד גדול לקחת חלק בערב החד פעמי הזה לצד ענקי מוזיקת הרוק בארץ. אביב, ילד הרוק הנצחי וגאון מוזיקלי, פנה אלי ממקום אמיתי בלב, ובדיוק מאותו מקום הסכמתי. הטלטלות שעברתי בשנה האחרונה מורכבות מפיסות של עצב ושמחה, וזה יהיה רגע של שמחה. התרגשות גדולה".

 

 

 

מירי פרלמן, המנהלת האישית של אדם, הבמה מחכה לו?

"מחר עולה ערב 'רוק 70' שבו מארח גפן את ארקדי דוכין, ברי סחרוף, גידי גוב, דני סנדרסון, זהבה בן, נוער שוליים ותיסלם, ואדם יעלה לשיר איתו את 'אין מוצא'. בעזרת השם נחזור להופעות של ממש בתחילת יוני. זו תהיה הפעם הראשונה שבה אדם יופיע אחרי השחרור מבית החולים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר