זרקו קוראץ'. יואב כץ יצטרך לפתוח את הכיס? (צילום: צלמוס)
זרקו קוראץ'. יואב כץ יצטרך לפתוח את הכיס? (צילום: צלמוס)

זרקו קוראץ' תובע 5.2 מיליון שקל מהפועל חיפה

לטענת בא כוחו עו"ד אורי צור הוא עבר "מסכת התעללות נפשית ורשלנות מקצועית מצד הקבוצה, שמטרתה היא להתנער מהחוזהו לעונה זו ומהאופציה שיש לו לעונה הבאה"

פורסם בתאריך: 20.3.17 11:42

שבועיים לאחר הפרסום הבלעדי ב"כלבו – חיפה והצפון" על תביעת הבוררות שהגיש החלוץ זרקו קוראץ' נגד הפועל חיפה, מתברר גודל התביעה: 5.2 מיליון שקל.

קוראץ', שנפצע במשחק גביע הטוטו הראשון של העונה, תובע את הפועל באמצעות עו"ד אורי צור שטוען בשם מרשו כי הוא עבר "מסכת התעללות נפשית ורשלנות מקצועית מצד הקבוצה, שמטרתה היא להתנער מהחוזה שיש לו לעונה הזו ומהאופציה שיש לו לעונה הבאה". כתב התביעה המתפרש על פני 11 עמודים מגולל את כל הליך האבחון שעבר החלוץ המונטנגרי, את הטיפולים הרבים ואת הוצאות ההחלמה שלטענתו הוא נדרש לשלם מכספו.

כזכור, קוראץ' אובחן על ידי הצוות הרפואי של הפועל כמי שסובל מקרע ברצועות הברך ועליו לעבור ניתוח. בהמשך הוא טס לסרביה, שם קבעו רופאיו כי האבחנה היתה שגויה והומלץ לו לעבור טיפולים פיזיותרפיים. קוראץ' שב לארץ ודרש לחזור לסגל הקבוצה, אבל הפועל אסרה עליו להתאמן.

עו"ד צור. "אני משוכנע שקוראץ' יקבל את כל המגיע לו מהבעלים יואב כץ ויפוצה על ידי המועדון. אני רק חושש שהכתם המכוער על תדמיתו של המועדון יישאר".

מהפועל חיפה נמסר: "כתב התביעה טרם הגיע לידינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר