המדרכה במרכז הכרמל בשנה שעברה (צילום: איתי חסין)
המדרכה במרכז הכרמל בשנה שעברה (צילום: איתי חסין)

מתכוננים למצעד: מעברי חציה ייצבעו בצבעי דגל הגאווה

בשעות הלילה של יום שלישי ייצבעו מעברי החציה בתוואי המצעד בצבעי דגל הגאווה, וכן ברחוב מסדה בהדר וברחוב אח"י אילת בקרית חיים. מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה יוסי שלום: "זו פעולה עירונית שנועדה להפגין תמיכה וקבלה בתושביה הגאים החיים של חיפה"

פורסם בתאריך: 14.6.18 19:47

ביום שישי הבא, 22 ביוני, יתקיים מצעד הגאווה השלישי במספר של חיפה. בעיריית חיפה, שהמצעד מתקיים בחסותה, הוחלט על אקט הזדהות חדש עם הקהילה הגאה, ובשעות הלילה של יום שלישי ייצבעו מעברי החציה בתוואי המצעד בצבעי דגל הגאווה. צביעת מעברי החציה מצטרפת אל תליית דגל הגאווה הענק על חזית בניין העירייה ואל הדגלים שייתלו בשבוע הבא ברחבי העיר.

בשנה שעברה נצבע רק מעבר חציה אחד במרכז הכרמל בצבעי הגאווה, אך הפעם, בהמשך להשקעה הגדולה של העירייה באמנים כמו זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, מרגלית צנעני ועילי בוטנר וילדי החוץ שיופיעו בגן האם באירוע המרכזי שינעל את המצעד, הוחלט לצבוע את כל מעברי החציה.

 

 

חבר מועצת העיר יוסי שלום, המשמש כמחזיק תיק הגאווה בעירייה: "הלוקיישן של מרכז הכרמל הוא רק חלק מהמהלך של צביעת מעברי החצייה בצבעי דגל הגאווה. במקביל ייצבעו מעברי חציה ברחוב מסדה בשכונת הדר שבו ממוקם בית הקהילות לגאווה וסובלנות וברחוב אח"י אילת בקרית חיים. זו פעולה עירונית שנועדה להפגין תמיכה וקבלה בתושביה הגאים החיים של חיפה. העירייה עוברת שינויים והופכת לגוף מקבל ומכיל יותר".

מעיריית חיפה נמסר: "אנו ממשיכים את המסורת, ובכל שנה מגדילים את היקף המצעד ואת האירועים המתלווים אליו. מצעד הגאווה בחיפה הפך לסמל של שיתוף פעולה בין הקהילה לעירייה, ומשעלה הרעיון בהובלתו של שלום שמחנו להיענות ליוזמה. ואכן, ברחבי העיר יצוצו מעברי חציה צבעוניים לכבוד שבוע הגאווה"

 

מצעד הגאווה בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מצעד הגאווה בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דניס

    ב22 ליוני 1941 גרמניה נאצית תקפה את ברית המועצות וזה יום שבו גיטלר התחיל להרוג 1200000 יהודים במדינות סובייטיות.
    מאוד כואב שמישהו מחליט לעשות חגיגה ביום זה. זה מקע כבדה לזיכרון של הולוקוסט.

  2. שי

    אפשר גם לצבוע את הביניינים הסמוכים בצבעי הגאווה ועל הדרך גם מכוניות חונות. בנוסף אפשר להכנס לגן החיות הסמוך ולצבוע את הנמרים בצבעי הגאווה , את הדובים בורוד ואת החסידות בטורקיז.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם נכון שחילקו בתיבות הדואר בשכונות חיפה הזמנות למצעד הגאווה, מלבד בכבביר כדי "לא להכעיס אותם"?..
    לא ידעתי שמצעד הגאווה זה רק ליהודים. האם לעיריית חיפה תשובות על המדיניות הזו??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר