חגיגת קיץ בעיר התחתית (צילום: ראובן כהן)
חגיגת קיץ בעיר התחתית (צילום: ראובן כהן)

מיצג אורות מוזיקלי יופעל ברחוב יפו לאורך כל הקיץ

רחוב יפו בעיר התחתית, במקטע בין הרחובות הבנקים ופטריה, יהפוך למדרחוב מדי יום בשעות הערב והלילה למשך שלושה חודשים - יולי, אוגוסט וספטמבר - ועיריית חיפה תפעיל בו מיצג אורות מוזיקלי-אמנותי

פורסם בתאריך: 22.6.18 08:01

אטרקציה כזאת לא היתה מזמן בעיר התחתית: עיריית חיפה תהפוך בחודשי הקיץ מקטע מרכזי ברחוב יפו למדרחוב ותפעיל בו מיצג אורות מוזיקלי-אמנותי מדי ערב.

המקטע בין רחוב הבנקים לרחוב פטריה יהפוך למדרחוב מדי יום בשעות הערב והלילה למשך שלושה חודשים – יולי, אוגוסט וספטמבר. על הפרויקט דיווחה מינהלת העיר התחתית של העירייה במכתב ששלחה לתושבי הרחוב ולבעלי העסקים הפועלים בו.

 

 

"הרינו להביא לידיעתכם", צוין במכתב, "כי בחודשים יולי-ספטמבר מתכננת העירייה להקים מיצג אורות מוזיקלי לאורך רחוב יפו, מרחוב הבנקים ועד לרחוב פטריה. במהלך תקופה זו, בין השעה 18:00 לשעה 5:00 למחרת, יהפוך מקטע זה למדרחוב ולא תתאפשר כניסת רכבים אליו וחנייתם בו".

המשך המכתב לימד על תוכן המיצג ועל היותו אטרקציה עירונית יוצאת דופן במרחב הציבורי: "המיצג הוא מופע אורות על רקע שיר מתנגן שיופעל בכל ערב במשך 10-15 דקות בשעות קבועות ללא חריגה משעות הרעש המקובלות בחוק. אנו צופים שהמיצג ימשוך קהל מבקרים רב לאזור, במיוחד קהל של משפחות וילדים שיוכלו ליהנות ממיצג אמנותי בכל ערב ללא עלות במשך חודשי הקיץ. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ונשמח לענות על כל שאלה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עידן

    אני מאוד שמח על היוזמות שחיפה עושה.
    נכון שהן גדלו בגלל שהבחירות מעבר לפינה, אבל צריך עדיין לפרגן ולצאת לרחובות ולהנות כי רק אז היוזמות ימיכו לא משנה מי נמצא בשלטון.
    אז תושבי חיפה תצביעו ברגליים ותלכו להנות בואו נעיר את העיר המנומנת הזאת…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר