ג'ימבורי (צילום: דניאל צ'צ'יק)
ג'ימבורי (צילום: דניאל צ'צ'יק)

"אוגוסט ב-15" – תוכנית קיץ חדשה לילדים ולהורים

רשות הצעירים של עיריית חיפה השיקה את התוכנית "אוגוסט ב-15" המיועדת לילדים עד גיל 6 ולהוריהם ומקנה כניסה למגוון פעילויות לילדים ברחבי העיר במחיר של 15 שקל החל מ-15 באוגוסט למשך 15 יום

פורסם בתאריך: 23.6.18 19:35

עיריית חיפה השיקה תוכנית חדשה של רשות הצעירים העירונית בשם "אוגוסט ב-15" המיועדת לילדים עד גיל 6 ולהוריהם. התוכנית מקנה כניסה למגוון פעילויות לילדים ברחבי העיר במחיר של 15 שקל החל מ-15 באוגוסט למשך 15 יום.

הפעילויות כוללות הופעות של אמנים, הצגות תיאטרון וכניסה למשחקיות, לבריכות שחייה למועדוני ספורט וכושר, וברשות הצעירים מציינים שבקרוב תפורסם רשימה מפורטת של ההטבות. כדי ליהנות מההטבות יש להוריד לסמארטפון את האפליקציה "חיפאי vip".

 

 

מנהל הרשות מיקי ליבוביץ': "רצינו לסייע להורים כי מדובר בתקופה שבה המסגרות חינוכיות לא פועלות. המחיר של 15 שקל כולל כניסה למבוגר ולילד אחד, כאשר על כל ילד נוסף צריך לשלם עוד 15 שקל. בשגרה מחירן של הפעילויות הללו הוא גבוה בהרבה, וקיבלנו את ההטבות בזכות שיתוף פעולה עם בעלי העסקים בעיר. הפעילויות הן סגורות ומיועדות רק למשתתפים בתוכנית הקיץ".

מהי הדרך לקבלת ההטבות?

"השיטה היא דומה מאוד לשיטת הקופונים שמקבלים באפליקציות של רשתות הסופרמרקטים. צריך ללחוץ על הקופון, וכך הוא נטען. הברקוד של הקופון ישמש את ההורה בכניסה לאתר הפעילות".

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "העירייה מארגנת עשרות פעילויות לכל תושבי העיר בשכונות השונות בתקופת הקיץ. אנחנו מבטיחים לציבור ים של פעילויות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר