העבודות במתחם הספורטק (צילום: שגב אדריכלים)
העבודות במתחם הספורטק (צילום: שגב אדריכלים)

יציקת בטון בשטח של 1,000 מ"ר בוצעה בספורטק

יציקת הבטון הענקית היא חלק מפרויקט שדרוג מתחם הספורטק ביזרעאליה, והיא נועדה להקמה של מתחם רולר הוקי מקצועי, עם יציע ל-200 צופים. עלות הפרויקט כולו היא חמישה מיליון שקל

פורסם בתאריך: 2.7.18 14:43

יציקת בטון ענקית בוצעה במסגרת הפרויקט שיזמה עיריית חיפה לשדרוג מתחם הספורטק הוותיק ברחוב רטנר בשכונת יזרעאליה ולהפיכתו לפארק ספורט עתיר מתקנים. לצורך הקמת מתחם רולר הוקי מקצועי שבו יתקיימו תחרויות ארציות ובין לאומיות עם יציע המיועד לכ-200 צופים, בוצעה במקום יציקת בטון מורכבת על פני שטח של כ-1,000 מ"ר. היציקה כללה 180 מ"ק בטון שהובאו באמצעות 30 משאיות. מהעירייה נמסר כי היציקה בוצעה "על מנת לעמוד באיכות הנדרשת למגרשי הוקי ברמה הגבוהה ביותר".

עלות פרויקט שדרוג הספורטק, אשר מבוצע באמצעות החברה העירונית ממשלתית שקמונה ובליווי מקצועי של רשות הספורט העירונית והמחלקות הביצועיות בעירייה, היא כחמישה מיליון שקל. העבודות יצאו לדרך בסוף חודש ינואר, ובזמן תחילתן כלל מתחם הספורטק המשתרע על פני תשעה דונם מסלול ריצה בלבד. נוסף על מתחם הרולר-הוקי כולל הפרויקט החדש הקמת מתקני ספורט ובהם שלושה מגרשי סטריטבול, מתחם מתקני כושר ומסלול ריצה מחודש בהיקף של 400 מטר.

 

 

עוד יכלול הפארק אזורי פנאי שיוכשרו על דשא טבעי, מתחם מונגש ומוסדר לאירועי תרבות המוניים, שירותים ציבוריים, בית קפה, מערכת תאורה חדשה ודקורטיבית ומעבר מונגש להולכי רגל אשר יחבר בין רחוב רטנר לרחוב שמחה גולן.

בדצמבר 2011 נבלמה יוזמה של העירייה להקים במתחם הספורטק שישה מגרשי קטרגל ולהפעילם בתשלום על ידי זכיין פרטי. נסיגתה של העירייה נבעה אז מהלחץ הציבורי שהפעילו עליה תושבי האזור, אשר התנגדו בתוקף לתשלום עבור פעילות במתחם. במענה לשאלת "כלבו – חיפה והצפון" מסרה העירייה לפני כחצי שנה כי הפעילות בכל מתקני הספורט במתחם המשודרג תהיה פתוחה לציבור ללא תשלום.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר