ברק פלג. בלי סקאוטרים אמריקאים שיישבו לו על הראש (צילום: צלמוס)
ברק פלג. בלי סקאוטרים אמריקאים שיישבו לו על הראש (צילום: צלמוס)

המהפך של רוזן: העניק לפלג את הסמכויות לבניית הסגל

בניגוד למאמנים שלפניו שהועמדו בפני עובדות מוגמרות באשר לסגל השחקנים ולא היו מעורבים בבחירתם, מאמן מכבי חיפה ברק פלג קיבל מהבעלים ג’ף רוזן סמכויות נרחבות

פורסם בתאריך: 14.7.18 13:43

מאמן מכבי חיפה ברק פלג קיבל מהבעלים ג’ף רוזן סמכויות נרחבות לבניית הסגל של הקבוצה, וזאת בניגוד למאמנים שלפניו שהועמדו בפני עובדות מוגמרות באשר לסגל השחקנים ולא היו מעורבים בבחירתם.

“לנוכח הכישלונות בבחירת הזרים בשנים האחרונים, פלג בחר כמעט לבדו את הזרים, והוא זה שיבחר גם את הישראלים”, אמר גורם בקבוצה, “הוא מאמן סמכותי, ואנחנו בטוחים שהבחירות שלו יוכיחו את עצמן”.

בעונה שחלפה התגלעו מחלוקות בין רוזן לאנשי הצוות האמריקאי שלו, ולקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית הוא בחר לא להיעזר בהם. פלג היה זה שבחר את הפורוורד סאם גיבנס ואת הרכז גיא לביא ששיחקו אצלו במכבי רעננה, ואת הרכז קרון דשילדס ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה. בימים האחרונים בוחן המאמן את האפשרות לצרף את המתאזרח ג’ייק פמברטון. כמו כן קיבל פלג מרוזן אישור לצרף עוזר מאמן נוסף לצדו של תומר שטיינהאור.

 

 

בינתיים הודיעה מכבי לדגן יבזורי שהיא לא תממש את האופציה עליו ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. כזכור, יבזורי סירב לקצץ בשכרו המוערך ב־120,000 דולר לעונה.

הקבוצה קיבלה אישור מאיגוד הכדורסל לדחות את משחק פתיחת העונה שלה בחודש אוקטובר, וזאת בשל יציאתה למסע המשחקים בארצות הברית מול קבוצות מה־NBA.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר