בית הספר הריאלי (צילום: איציק בן מלכי)
בית הספר הריאלי (צילום: איציק בן מלכי)

מהפיכה בריאלי: חבר הנאמנים אישר הפיכת כיתות א'-ח' לפרטיות

ההחלטה תיושם אם המשא ומתן עם משרד החינוך ייכשל. במקרה כזה יצטרכו ההורים לשלם בשנים אלה שכר לימוד של יותר מ-20,000 שקל בשנה

פורסם בתאריך: 23.3.17 22:29

התוכנית שהסתמנה בשבועות האחרונים להפיכת כיתות א'-ח' בבית הספר הריאלי לפרטיות ולהעלאה משמעותית של שכר הלימוד לכיתות אלה אושרה בחבר הנאמנים. הגוף בעל הסמכות העליונה בבית הספר אישר את המתווה שייושם אם המשא ומתן עם משרד החינוך לא יצלח. ההצעה עברה ברוב של 24 חברים נגד ארבעה, ומנציגי ההורים התנגדה רק רחלי אור, נציגת סניף מטו"ס במרכז הכרמל, בעוד ששאר המתנגדים היו נציגי המורים. משמעות הדבר היא שתשלומי ההורים לתלמידי כיתות אלה, שכיום עומדים על 15,200 שקל בשנה, יגיעו ליותר מ-20,000 שקל בשנה.

אור קראה הודעה מוכנה מראש בכתב שבה היא הציעה שחלק מהסניפים יהפכו לציבוריים, בדומה לחטיבת הביניים של בית הספר ליאו באק. להצעה זו התנגדו שאר יושבי הראש של הורי הריאלי וגם הנהלת בית הספר. חוה מרצקי, חיים מירז ואבי בן מרגי, שלושת היו"רים האחרים של ועדי ההורים, תמכו בהצעת ההנהלה להפוך את כיתות היסוד ואת חטיבת הביניים לפרטית אם המשא ומתן ייכשל.

מחר (שישי) אמורים העירייה ומשרד החינוך להודיע לבג"ץ אם הם מסכימים לבקשת ועדי ההורים של ששת סניפי הריאלי למנות מגשר שינסה להגיע להסכמה בין הצדדים בתיק המתנהל החל משנת 2015 בבג"ץ, בעתירה של הנהלת הריאלי וועדי ההורים הדורשת לאפשר החרגה של בית הספר מחוזר המנכ"ל אשר קובע שיש לקצץ בשכר הלימוד בבית הספר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר