אייל ארד. "יונה יהב הוא מועמד חלש מאוד, וברור שבחיפה רוצים לראות שינוי" (צילום: ניר קידר)
אייל ארד. "יונה יהב הוא מועמד חלש מאוד, וברור שבחיפה רוצים לראות שינוי" (צילום: ניר קידר)

אייל ארד יריץ את מנדי זלצמן לראשות העיר

לאחר שסיים את ההתקשרות עם עמותת שינוי בחיפה של גד זאבי מונה אייל ארד למנהל הקמפיין וליועצו האסטרטגי של המועמד הטרי לראשות העיר מנדי זלצמן. ארד: "זה אכן מעט זמן אבל זה לא בלתי אפשרי"

פורסם בתאריך: 5.8.18 14:55

לאחר שמנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן הודיע על ריצתו לתפקיד ראש העיר חיפה וברחבי העיר החלו להופיע שלטי ענק עם הסלוגן שלו ושל רשימתו חיפה מתעוררת, לשיפוד נודע כי לתפקיד מנהל הקמפיין ויועצו האסטרטגי מונה לא אחר מאשר אייל ארד. בסוף חודש ינואר מונה ארד ליועץ האסטרטגי של עמותת שינוי בחיפה שאותה הקים גד זאבי, אך זה לא הפריע לזלצמן לפנות לארד שהודיע לו כי עד לסיום ההתקשרות עם זאבי ושות' אין על מה לדבר. בימים האחרונים אכן הסתיימה ההתקשרות בין הצדדים, וארד קיבל על עצמו את תפקיד היועץ האסטרטגי של זלצמן.

ארד, העמותה של זאבי היא כבר פאסה?

"מראש הכוונה שלי בעמותה של זאבי היתה לבוא לתקופה מוגבלת כדי לעזור להם לבנות אסטרטגיה ולהניע את הקמפיין של שינוי בחיפה. נשארתי חודש מעבר למה שתוכנן ללא תוספת עלות, אבל אני מרגיש שהעמותה די סיימה את האג'נדה שלה מבחינה אסטרטגית. יכול להיות שהיא עוד תעשה פעולות, אבל מבחינת האסטרטגיה היא בנויה. זלצמן, שאותו אני מכיר כבר הרבה שנים מפעילותי בליכוד, שאל אם אני יכול להריץ אותו, ואמרתי לו שכאשר אעזוב את הקמפיין של העמותה אשמח להצטרף לקמפיין שלו".

 

 

להיכנס למרוץ שלושה חודשים בלבד לפני הבחירות זה לא זמן קצר מדי כדי לנצח בהן?

"יונה יהב הוא מועמד חלש מאוד, וברור שבחיפה רוצים לראות שינוי. השינוי הזה הוא מישהו שיבוא עם חזון ועם תוכנית שיכולים להעיר את העיר. לכן קראנו לרשימה חיפה מתעוררת, ואנחנו נלך עם המוטו הזה לאורך כל הדרך כדי להציג את הרעיונות ואת התוכניות של זלצמן לחיפה ולהביא אותה למקום שבו מגיע לה להיות – המטרופולין של הצפון. זה אכן מעט זמן אבל זה לא בלתי אפשרי. אצל התושבים יש רעב לשינוי. הגיוני שאחרי שלוש קדנציות גם אלה שלא בלתי מרוצים מיהב אומרים שהגיע הזמן שהוא יפנה את מקומו ושאת מה שהוא לא עשה ב-15 שנה הוא כבר לא יעשה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוד מטאטא

    תמיד הפחיד אותי כשאמרו שאמריקאים בוחרים נשיא לפי מי שנראה להם יותר מתאים לשתות איתו קפה. עכשיו מוכרים לנו אחד שכיף להתעורר לצידו, חיפה צריכה שיצילו אותה ממגדלי השומן שנפלטים מהשירות הציבורי והחברות הממשלתיות. לכו תבזבזו כסף פרטי, נראה כמה תרוויחו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר