וויל גרייבס. חוזר לשחק אצל עופר רחימי (צילום: הפועל חיפה)
וויל גרייבס. חוזר לשחק אצל עופר רחימי (צילום: הפועל חיפה)

זר ראשון: הפועל החתימה את גרייבס

וויל גרייבס, הפורוורד לשעבר של מכבי חיפה, חתם בשורות היריבה העירונית. מאמן הפועל חיפה עופר רחימי: "הוא אמנם עבר עונה קשה אך בעזרת השם נשחזר את היכולת שלו. אין ספק שהוא ראוי להזדמנות"

פורסם בתאריך: 24.8.18 14:11

הפועל חיפה החתימה את הפורוורד וויל גרייבס כזר הראשון שלה לעונה הקרובה. כפי שפורסם כאן בתחילת חודש אוגוסט, גרייבס הצטרף לפתיחת האימונים של הפועל במטרה להשיג חוזה לעונה הבאה, וכך היה.

כזכור, גרייבס שיחק במכבי חיפה במשך קצת יותר משתי עונות, בין השאר תחת הדרכתו של מאמן הפועל כיום עופר רחימי. לקראת סוף עונתו השנייה הוא נפצע במשחק ליגה מול מכבי תל אביב, שבר את פרק כף היד ונעדר עד לסוף העונה שבה הגיעה הקבוצה לגמר הפלייאוף. את העונה שעברה הוא פתח במכבי לאחר שנטען כי הפציעה מאחוריו, אך לא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה והוחלף. אלא שגרייבס לא עזב את הארץ והתאמן עם הפועל, שם הוא רקם קשרים עם אנשי הקבוצה.

 

 

גרייבס (30, 1.98 מטר), שיחק בצעירותו באוניברסיטת צפון קרוליינה ואף הגיע איתה לפיינל פור של טורניר ה-NCAA. לפני הגעתו למכבי הוא שיחק ביפן, בארגנטינה, בונצואלה ובאיסלנד.

רחימי: "גרייבס הוא שחקן איכותי שאמנם עבר עונה קשה אך בעזרת השם נשחזר את היכולת שלו. הוא יסייע לקבוצה לנצח, ואין ספק שהוא ראוי להזדמנות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר