וויל גרייבס. אין לו מה להפסיד (צילום: Michael Conroy, AP)
וויל גרייבס. אין לו מה להפסיד (צילום: Michael Conroy, AP)

גרייבס יצטרף לפתיחת האימונים של הפועל. המטרה: חוזה

וויל גרייבס, הפורוורד לשעבר של מכבי חיפה, שוחח עם מאמן הפועל חיפה עופר רחימי שהציע לו להצטרף לאימונים, ואם ירשים הוא יוחתם בקבוצה. וגם: מה גרם לווילי וורקמן להישאר במכבי

פורסם בתאריך: 4.8.18 08:37

הפורוורד וויל גרייבס יצטרף לפתיחת האימונים של הפועל חיפה, ואם יציג יכולת טובה ויוכיח כי החלים לחלוטין מהפציעה בפרק כף היד הוא יהיה אחד משני הזרים של הקבוצה.

כזכור, גרייבס שיחק במכבי חיפה במשך קצת יותר משתי עונות, בין השאר תחת הדרכתו של מאמן הפועל כיום עופר רחימי. לקראת סוף עונתו השנייה הוא נפצע במשחק ליגה מול מכבי תל אביב, שבר את פרק כף היד ונעדר עד לסוף העונה שבה הגיעה הקבוצה לגמר הפלייאוף. את העונה שעברה הוא פתח במכבי לאחר שנטען כי הפציעה מאחוריו, אך לא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה והוחלף. אלא שגרייבס לא עזב את הארץ והתאמן עם הפועל, שם הוא רקם קשרים עם אנשי הקבוצה. רחימי שוחח עם גרייבס והציע לו להגיע לפתיחת האימונים בסוף חודש אוגוסט, והשחקן השיב בחיוב בידיעה שיכולת טובה תזכה אותו בחוזה.

 

 

בצד השני של הכביש, השבוע נקבע כי ווילי וורקמן יישאר בקבוצה וישחק בשורותיה בליגה הלאומית. וורקמן ישחק תחת החוזה שאותו הוא האריך באמצע העונה שעברה, אך הוכנס בו סעיף שלפיו אם מכבי תיכשל בניסיונה לחזור לליגת העל הוא יהיה רשאי לעזוב את הקבוצה. וורקמן ימונה לקפטן ויהיה השחקן היקר ביותר של מכבי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר