גדי נרוז'ני בשטח שעליו עתיד לקום בית הספר ברמת הנשיא
גדי נרוז'ני בשטח שעליו עתיד לקום בית הספר ברמת הנשיא

זעם ברמת הנשיא: שוב דחייה בפתיחת בית הספר

אנשי הוועד והדיירים בשכונה החדשה בחיפה כועסים על הפרת ההבטחה לפתוח את בית הספר היסודי בספטמבר 2018. לדבריהם, בקצב הנוכחי תידחה הפתיחה לספטמבר 2019

פורסם בתאריך: 28.3.17 14:09

בשכונת רמת הנשיא בחיפה זועמים על הנהלת העירייה שדחתה שוב, בפעם השנייה, את בניית בית הספר היסודי בשכונה. לדברי יועץ התקשורת ודובר חברת יפה נוף לתשתיות ובנייה עופר עמר, בניית בית הספר תסתיים רק בחודש דצמבר 2018. מכיוון ששנת לימודים מתחילה בחודש ספטמבר, בוועד השכונה אומרים שהלימודים בבית הספר יתחילו רק בשנת 2019, כך שמדובר בדחייה נוספת של שנתיים. לאחרונה הגיעו דיירים חדשים לשכונה שמתאכלסת במהירות, והם מתמודדים עם המציאות שבה בית הספר היסודי נמצא מחוץ לשכונה.

יו"ר ועד השכונה גדי נרוז'ני: "בפגישות שקיימנו עם העירייה בהשתתפות ראש העיר יונה יהב בכבודו ובעצמו, הובטח לנו שבית ספר ייפתח בספטמבר 2015. לאחר שזה לא קרה יצאו תושבי השכונה למאבק שנשא פרי, ובאמצע 2016 הסכימה העירייה לפתוח בית ספר בספטמבר 2018".

לדבריו, מאז ההבטחה עוקבים חברי ועד השכונה אחרי התקדמות הפרויקט, אך בשטח לא נראה דבר: "אנחנו במעקב צמוד בנושא ובודקים את התקדמות התוכניות והאישורים הנדרשים לבנייה. לצערנו, ההתקדמות היא איטית מאוד. התאכזבנו מאוד לשמוע שבית הספר לא ייפתח גם בספטמבר 2018 אלא כעבור שנה במקרה הטוב. איזו משמעות יש לפתיחת בית ספר בחודש דצמבר? תושבי השכונה מאוכזבים מעוד הבטחת שווא של העירייה. נשקול את צעדינו בקרוב כי לדעתנו עדיין ניתן לשנות את הדין. אם יתחילו לבנות בחודשים הקרובים, התאריך המובטח לסיום הבנייה – ספטמבר 2018 – הוא עדיין אפשרי. אנחנו, נציגי הוועד ודיירי השכונה, מקווים שהחלטה קודמת של של יהב לפתיחת בית ספר בספטמבר 2018 תמומש".

עמר: "הנהלת עיריית חיפה החליטה שבבית הספר החדש בשכונת רמת הנשיא ייבנו 18 כיתות לימוד ולא 12 כיתות כפי שתקצב משרד החינוך. לנוכח החלטה זו יבוצע עדכון לתכנון בית הספר, והקמתו תחל בהקדם. השלמת בניית בית הספר צפויה בדצמבר 2018".

מהעירייה נמסר בתגובה: "אכלוס בית הספר צפוי בחודש דצמבר 2018, אך למרות ההחלטה על הגדלת בית הספר ומורכבות הפרויקט תעשה העירייה כל מאמץ להשלים את העבודות עוד קודם לכן ולאפשר את פתיחתו כבר בתחילת שנת הלימודים תשע"ט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר