מו אלאך. הוראות שנכתבו על קרח (צילום: צלמוס)
מו אלאך. הוראות שנכתבו על קרח (צילום: צלמוס)

תוכנית העבודה של אלאך קרסה

התפטרותו של המנהל הטכני מו אלאך הובילה לקריסת תוכנית העבודה שהוא הנחיל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. קבוצת הנוער תשנה שיטת משחק ותצרף שחקן זר

פורסם בתאריך: 23.11.18 12:47

התפטרותו של המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך הובילה לקריסה מוחלטת של כל תוכנית העבודה שהוא הנחיל במחלקת הנוער של המועדון. השבוע אמור להגיע קשר זר להתרשמות בקבוצת הנוער, וזאת לאחר שאלאך הורה בקיץ לא לצרף שחקנים זרים לקבוצה ואף שחרר את סופיאן חביבו שכבר צורף אליה.

נוסף על כך צפוי מאמן קבוצת הנוער אריק בנדו לעבור לשחק בשיטה של שלושה בלמים, ובמכבי מקווים ששינוי השיטה יצליח לחלץ את הקבוצה, שאחרי עשרה משחקים עומד מאזנה על ניצחון בודד, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, מהמקום ה־15 אל מעל לקו האדום. כזכור, אלאך ציווה על כל מאמני המחלקה לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה, בדומה לשיטה שבה שיחקה הקבוצה הבוגרת לפני התפטרותו של פרד רוטן ומינויו של אלי גוטמן.

 

 

ביום שישי שעבר נוצחה מכבי במשחק אימון על ידי הפועל חיפה מהליגה הלאומית בתוצאה 1:0, וההפסד הכניס את המערכת ללחץ גדול. במכבי מבינים שהקבוצה נקלעה למצוקה אמיתית, וכדי למנוע ירידה מביכה ללאומית ישנה בנדו את שיטת המשחק ויצרף שחקן זר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר