תמר נזרי. "כל כך קל לעשות טוב זה לזה, וכל מה שצריך זה פשטות, חום ואהבה”
תמר נזרי. "כל כך קל לעשות טוב זה לזה, וכל מה שצריך זה פשטות, חום ואהבה”

קוראים לי תמר נזרי

ואני בת 17.5, תלמידת כיתה י”ב באולפנת צביה ומנהלת אזור חיפה בעמותת חודש טוב

פורסם בתאריך: 1.4.17 07:45

איך הגעת להיות פעילה חברתית?

“מאז ומתמיד המעורבות החברתית היא חלק גדול ממני, מאישיותי ומחיי, אם זה בסניף בבני עקיבא, בתנועת הנוער כנפיים של קרמבו בחיפה, בתוכנית ‘עמיתי דילר’ למנהיגות יהודית בינלאומית או עמותת חודש טוב שבהם אני פועלת השנה. הדבר העיקרי שדחף אותי להשתתף בכל אחת מהמסגרות הללו היה ההבנה הפשוטה שלקחת חלק פעיל ולהיות מעורה ומעורב בקהילה שלך ובמקומות שבהם אתה גדל, ובעשייה למענם ולמען האחר – הם חובתם של כל נער ונערה במדינת ישראל. אין כאן עניין של תרומה ונתינה לחלשים ולמסכנים, אלא עניין של האחד בשביל השני ושל חיבור דרך עשייה, ולא משנה באיזה תחום”.

מהי עמותת חודש טוב?

“העמותה החלה בשנת 2010 כפרויקט של יוזמה חברתית של כמה נערים בחיפה שרצו להוביל שינוי בבתי החולים בעיר ולצבוע אותם בשמחה ובטוב. העמותה מחלקת מדי חודש מאות חבילות שי בבתי חולים ברחבי הארץ במטרה לעלות חיוך על פניהם של החולים ושל בני משפחותיהם. הפרויקט גדל עם השנים והפך לעמותה שפועלת בכל רחבי הארץ – מצפון עד דרום”.

מי יכול להשתתף בפעילות בעמותה?

“כל אחד. ההתנדבות דרך העמותה פונה לכל רובדי החברה הישראלית, וזה מה שהופך אותה לכל כך פשוטה לעשייה ומחברת בין כל אחד ואחת בחברה שלנו. כל אחד יכול להתארגן עם כמה חברים, לפנות אלינו, ואנחנו נדאג לתיאום מלא מול בית החולים ולהעביר לשם את שקיות הממתקים לחלוקה”.

אלו רגעים זכורים לך במיוחד מההתנדבות בעמותה?

“הדבר הכי מרגש שזכור לי ושעדיין קורה לי כל הזמן הוא לאו דווקא החלוקה בשטח, על אף שגם שם יש רגעים קסומים ומרגשים, אלא הפניות של מאות אנשים מכל רחבי הארץ. ילדים, בני נוער, חיילים, מבוגרים, דתיים וחילונים, יהודים וערבים – כולם פונים אלי עם רצון לתת מעצמם תוך התעקשות לעשות כמה שיותר והיכן שצריך. זה פשוט כיף גדול לראות שבכל זאת יש משהו שמחבר את כולם, ולמשהו הזה יש מטרה חיובית וחיונית שמצמיחה ממנה רק דברים טובים. כל כך קל לעשות טוב זה לזה, וכל מה שצריך זה פשטות, חום ואהבה”.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר