משרד המכירות של פרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)
משרד המכירות של פרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)

המתעניינים בפרויקט "הרובע" – זוגות ומשפחות

לדבריהם של יזמי פרויקט "הרובע" בוואדי סאליב, עם תחילת שיווקו מגלים בו עניין בני זוג ומשפחות ש"רואים את הפוטנציאל של השכונה". במתחם הבנייה ברחוב אלקלעי נפתח משרד המכירות של הפרויקט

פורסם בתאריך: 17.12.18 13:25

חברת גולדן ארט דיווחה היום (שני) על התעניינות של משפחות ובני זוג ברכישת דירות בפרויקט המגורים והמסחר "הרובע" שהיא יוזמת בוואדי סאליב. הפרויקט הוא אחד מהמיזמים החדשים למגורים בשכונה, שפונתה מתושביה בתחילת שנות ה-60 וכעת עוברת תהליך אכלוס מחדש המעורר סקרנות ציבורית רבה.

מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "שיווק הפרויקט רק החל, וכבר אנו רואים התעניינות מצד זוגות ומשפחות שגם הם, כמונו וכמו עיריית חיפה, רואים את הפוטנציאל של השכונה". במסגרת השיווק פתחה החברה את משרד המכירות של הפרויקט במתחם הבנייה עצמו ברחוב אלקלעי.

הפרויקט כולל שלושה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר. תמהיל הדירות בפרויקט נע בין דירות שני חדרים לדירות חמישה חדרים, והמסחר מיועד לשימושים שכונתיים, ובהם חנויות ובתי קפה. שטח הפרויקט משתרע על פני 5.7 דונמים והוא כולל גם מרחב ירוק של 700 מ"ר וחניה תת קרקעית. צמוד לפרויקט נמצא פארק בשטח של 12 דונם שהכשירה העירייה במזרח הוואדי בין הרחובות אבן גבירול, ואדי סאליב ועומר אל-חטאב.

 

 

המחיר ההתחלתי של דירת שלושה חדרים בפרויקט הוא 1.15 מיליון שקל, ודירת ארבעה חדרים נמכרת במחיר התחלתי של 1.49 מיליון שקל. מחברת גולדן ארט נמסר כי 26 דירות בבניין הראשון יאוכלסו כבר בקיץ 2020, ו-41 דירות נוספות בבניין השני יאוכלסו באביב 2021.

"עיריית חיפה השקיעה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח השכונה, וההתעוררות האורבנית בה כבר באה לידי ביטוי", מסרה החברה, "השכונה נהנית מגישה נוחה לכל אמצעי התחבורה הציבורית ולכבישי הגישה המרכזיים, והיא צמודה לאזורי תעסוקה, אקדמיה ובילוי מרכזיים בעיר".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הזוי הכתבה

    זו כתבה שיווקית. משפחות? המקום הזה לא ראוי למגורים. ללא שום בית ספר או גן טו שכונה סביב. חור.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין מצב משפחות, קו אווירי 200 מטרים מחוות מיכלי דלק ענקיים שממש לא ראוי שיהיו ליד שכונה. אילו משפחות יקנו שם ועוד ללא גנים וחינוך?!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר