מקסים פלקושצ’נקו. דירה להשכיר (צילום ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)
מקסים פלקושצ’נקו. דירה להשכיר (צילום ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי)

במכבי שוקלים להגיש תביעת בוררות נגד הפועל

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ טוען כי העברתו של מקסים פלקושצ’נקו אינה עסקת מכירה אלא הקשר פדה את כרטיס השחקן שלו, ולכן מכבי חיפה לא זכאית ל־50,000 דולר

פורסם בתאריך: 31.1.19 07:56

עסקת העברתו של מקסים פלקושצ’נקו מהפועל חיפה למכבי חיפה עמדה פעמיים בפני פיצוץ לפני שיצאה אל הפועל ביום חמישי שעבר. הפעם הראשונה היתה בשל דרישתה של מכבי, שנחשפה ב"כלבו – חיפה והצפון", להפחית 50,000 דולר מהסכום שנקבע בסעיף השחרור של השחקן, כפי שסוכם בין המועדונים בשנה שעברה עם העברתו של גילי ורמוט ממכבי להפועל.

הבעלים של הפועל יואב כץ טען כי לא מדובר בעסקת מכירה אלא הקשר פדה את כרטיס השחקן שלו ב־420,000 יורו, והמועדונים סיכמו כי ההעברה תתבצע וכי נושא הכסף יידון תוך שבעה ימים. אם מכבי לא תקבל את 50,000 הדולרים שלטענתה מגיעים לה היא עשויה להגיש תביעה נגד הפועל במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

 

 

הפעם השנייה שבה עמדה העסקה בפני פיצוץ היתה כאשר פלקושצ’נקו, שמתגורר בקריות, דרש ממכבי לקבל דירה שכורה נוסף על הרכב השכור והדלקן שהועמדו לרשותו. מכבי סירבה לדרישה, ורק לאחר שהשחקן הבין כי הדבר עלול להוביל לפיצוץ העסקה הוא ויתר. בכל מקרה, הצדדים סיכמו כי בסוף העונה הם ידונו על נושא הדירה השכורה אך ללא כל התחייבות ממכבי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר