חברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל והסטאז'רים המצטיינים (צילום: אלי דדון)
חברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל והסטאז'רים המצטיינים (צילום: אלי דדון)

נבחרו הסטאז'רים המצטיינים בכרמל

הסטאז'רים ד"ר ענת ארבל מהמחלקה הפנימית ב' וד"ר לי רוזנמן וד"ר וופא חמודה מהמחלקה הפנימית א'1 נבחרו לסטאז'רים המצטיינים של המרכז הרפואי כרמל. הסטז'רים ד"ר אירית שוורץ נדם ממחלקת הילדים וד"ר אייל פרנקו מהמחלקה הכירורגית ב' זכו לציון לשבח על התקדמות מקצועית

פורסם בתאריך: 24.2.19 09:19

הסטאז'רים ד"ר ענת ארבל מהמחלקה הפנימית ב' וד"ר לי רוזנמן וד"ר וופא חמודה מהמחלקה הפנימית א'1 נבחרו לסטאז'רים המצטיינים של המרכז הרפואי כרמל. הסטז'רים ד"ר אירית שוורץ נדם ממחלקת הילדים וד"ר אייל פרנקו מהמחלקה הכירורגית ב' זכו לציון לשבח על התקדמות מקצועית ויחס חם ואנושי. כדי להוקיר את הסטאז'רים על הצטיינותם הם הוזמנו לארוחת בוקר עם מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, עם חברי הנהלת כרמל ועם מנהלי המחלקות שלהם.

ד"ר גולדברג בירך את המצטיינים ואמר כי בחירתם להמשיך להתמחות במחלקות הפנימיות מעידה על מגמה חשובה: "אלו מחלקות הבסיס של הרפואה הציבורית, וצריך להמשיך לחזק ולבסס אותם. כל הכבוד לכם על שנת סטאז' מוצלחת ותודה למנהלי המחלקות שמלווים אתכם לאורך כל הדרך".

מנהל המחלקה הכירורגית א' ד"ר אריה ביטרמן, המשמש יו"ר ועד רופאי המרכז הרפואי כרמל ושירותי בריאות כללית בהסתדרות הרפואית, אמר להם: "לצערנו קיים מחסור גדול של רופאים בארץ, ואתם עוזרים לנו מאוד במאמץ. אני שמח בשמחתכם, מגיע לכם שאפו גדול. אתם מהווים דוגמה לשאר הסטז'רים בכרמל, ואני מאחל לכם בהצלחה גדולה בהמשך הדרך".

 

 

האחראית על הסטאז'רים בכרמל ד"ר מיכל שטיינברג ציינה כי בסקר האחרון של משרד הבריאות דורג כרמל במקום הראשון בבקשה לסטאז' מבין בתי החולים שאינם מרכזי על: "אני פוגשת את הסטאז'רים שלנו במחלקות ובמפגשים מקצועיים, ואתם דנים איתנו ומתנהגים כמו רופאים לכל דבר. אתם בולטים ומיוחדים, וההצטיינות מגיע לכל אחת ואחד מכם".

הסטאז'רית המצטיינת ד"ר רוזנמן: "בחרתי בכרמל כי רציתי בית חולים משפחתי. היחס כאן הוא מדהים, וקיבלתי המון ביטחון ועזרה מכל הצוות. אני ממליצה על סטאז' בכרמל להמון סטודנטים וחברים".

ד"ר חמודה, מצטיינת נוספת: "תקופת הסטאז' בכרמל היא תקופה חשובה ומשמעותית במעבר מסטודנט לסטאז'ר. זו היתה תקופה יפה ומוצלחת במיוחד. יש כאן דחיפה ותמיכה בסטאז'רים".

בתום האירוע זכו הסטאז'רים המצטיינים בתעודת הוקרה ובפרס כספי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר