ראדו גינסארי. לא עכשיו (צילום: צלמוס)
ראדו גינסארי. לא עכשיו (צילום: צלמוס)

גינסארי הבהיר לכץ כי לא ידון על עתידו עד לתום העונה

החלוץ המולדובי של הפועל חיפה ראדו גינסארי יסיים בסוף העונה את חוזהו, והוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. הבהרה דומה קיבלה גם מכבי נתניה שמעוניינת בו

פורסם בתאריך: 3.3.19 09:40

חלוצה של הפועל חיפה ראדו גינסארי לא מעוניין בשלב זה להאריך את חוזהו בקבוצה, והוא הבהיר כי בכוונתו להמתין עד לסוף העונה ורק אז לבחון את ההצעות שיוגשו לו. חוזהו של החלוץ המולדובי יסתיים בתום העונה, והוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

הבעלים של הפועל יואב כץ יודע כי הוא יתקשה למצוא שחקן זר ברמתו של גינסארי והוא שואף להחתימו על חוזה חדש כבר עכשיו כדי לא להיאבק על שירותיו מול קבוצות אחרות, אך גינסארי בטוח שלנוכח יכולתו הוא יוכל לשחק בקבוצות טובות יותר מהפועל – בארץ או בחו”ל.

מכבי נתניה, שכבר הביעה עניין במגן שון גולדברג שיסיים אף הוא את חוזהו בתום העונה, מעוניינת גם בגינסארי, אך זה הבהיר באמצעות סוכניו כי על נתניה להמתין עד לסוף העונה כפי שהפועל ממתינה.

 

 

בעניין אחר, אם הפועל לא תעמוד במשימתה להעפיל לפלייאוף העליון יאבד המועדון הכנסות בסך של יותר משלושה מיליון שקל על אירוח של חמישה משחקי צמרת מול קבוצות מושכות קהל, ובהם דרבי נוסף מול מכבי חיפה (בדרבי הכניסה הפועל לקופתה סכום של מיליון שקל) ועל מענקי המיקום שמעבירה מינהלת ליגת העל בתום העונה. גם עתידו של המאמן שרון מימר תלוי בהעפלה לפלייאוף העליון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר