"העין השלישית". צילום: טום מרשק
"העין השלישית". צילום: טום מרשק

חנות האופנה "העין השלישית" בקניון "סינמול" – מהטיול למזרח ועד להצלחה המסחררת

אתן פותחות את הארון ומחלחלת בכן ההבנה שקצת נמאס ללבוש את אותם הבגדים, באותו סגנון קבוע, שוב ושוב. אז לא הגיע הזמן לגוון קצת? רשת "העין השלישית" מציעה עבורכן מגוון עצום של בגדים ייחודיים ויצירתיים, שלא תמצאו באף מקום אחר

פורסם בתאריך: 10.3.19 21:25

 הכל התחיל בישראלי אחד שיצא לטיול למזרח בשנת 1999. הוא פשוט נשבה בסגנון המקום, בשמחת החיים של התושבים ובאווירה הצבעונית. מכאן, הדרך לפתיחת חנות "העין השלישית", הייתה קצרה מאוד. אך אותו הדוכן הקטן בתחנה המרכזית בתל אביב, שייבא בגדים ואביזרים בסגנון הודי, צמח כבר מזמן לרשת אופנה מובילה, המחזיקה 14 חנויות ברחבי הארץ ומשלבת בין אופנה מזרחית למערבית.

בסניף הרשת בחיפה, תוכלו ליהנות מההיצע הרחב של הרשת, לצד מחלקת "אאוטלט" מיוחדת למקום. המחלקה מוכרת פריטים רבים שנותרו במלאי היצרנים. ישבנו לשיחה עם ליאת אורבך , מנהלת השיווק של הרשת, על מנת לשמוע פרטים נוספים על ייחודה של רשת "העין השלישית".

מהו חזונה של רשת "העין השלישית"?

"אנחנו שואפים לספק לנשים ביגוד עכשווי ואיכותי, שלא תמצאנה באף מקום אחר. בהתאם לתפיסה הזו, קבענו מספר קווי יסוד: אין פשרות בנוגע לאיכות המוצרים, עיצוב הבגדים נעשה בישראל, נוחות וקלילות בביגוד, שימת דגש על האופנה העכשווית והתאמת הבגדים במידותיהם ובסגנונם לקהל הרחב".

האם אתם עדיין שואבים השראה מסגנונות העיצוב ההודיים?

"כמובן. האווירה הצבעונית והייחודית של הודו, באה לידי ביטוי בכל מרכיבי החנויות: טרנדים מיוחדים, עיצוב המקום, סגנון הבגדים ועוד. אך למעשה, הרשת יוצרת שילוב בין האופנה המזרחית לאופנה הישראלית העכשווית. התכונה הזו, עוזרת לנשים רבות שמאסו בביגוד סטנדרטי וחסר מעוף וכעת, רוצות לרענן את המלתחה שלהן ולבנות לעצמן סגנון ייחודי".

מיהם בעלי המקצוע של הרשת?

"עובדי החנויות הם אנשים בעלי ידע רב בתחום אופנה, אשר מכוונים את הלקוח בבחירת המוצר המתאים ביותר עבורו. כמו כן, מעצבת הרשת המוכשרת שלנו, מקבלת את משובי הלקוחות ובהתאם לדרישה, מעצבת בגדים חדשים, מעניינים ומפתיעים, שמושכים אליהם קהלי יעד רבים ומגוונים".

אילו לקוחות מגיעים אליכם?

"נשים ממגוון רחב של גילאים ועצמאיות שחושבות מחוץ לקופסה. מגיעות אלינו עורכות דין, רואות חשבון, מורות ליוגה, יועצות הנקה, מנהלות משרד ועוד המון. כמו כן, חשוב לנו לספק מגוון רחב של מידות, על מנת שכל אישה, לא משנה מהו מבנה ורוחב הגוף שלה, תוכל למצוא פריט שהיא מתחברת אליו. אנחנו פשוט מאוהבים בלקוחות המהממים שלנו והולכים איתם יד ביד לאורך כל תהליך התפתחות הרשת, תוך הקשבה רבה לצרכיהם ולרצונותיהם".

נשמע שיש לכם קשר מאוד חזק לנשים.

"בהחלט. אנו בעד העצמה נשית ורוצות שכל אישה תוציא לאור את האמת הפנימית שלה. החיבור הזה בא לידי ביטוי גם בפעילות ההתנדבותית הענפה של הרשת. אנו תורמים בגדים רבים לנשים מוכות, לנפגעות תקיפה מינית וגם לנזקקים ולמשפחות במצוקה".

אילו מבצעים מציעה הרשת ללקוחותיה?

"ראשית כל, מחירי המוצרים שלנו הם שווים לכל כיס ונעים בין 39 ₪ ל-299 ₪. נוסף על כך, בחנויות הרשת, תוכלו למצוא עמדה המציעה 3 פריטים במאה שקלים ובימים אלו, ניתן לקבל 50 שקלים מתנה בקנייה של מעל 250 ₪".

כעת, אתן יכולות לשמוח שסוף סוף מצאתן חנות בגדים יצירתית ומקצועית באווירה משפחתית, אשר תענה על כל רצונותיכן ותמלא את המלתחה שלכן בפריטי לבוש ייחודיים, שלא ניתן למצוא כמותם באף חנות אחרת.

חנות האופנה "העין השלישית" בקניון "סינמול"

כתובת: קניון "סינמול" (שדרות ההסתדרות 55, חיפה)

שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:30-21:30, יום ו' 9:00-14:30.

טלפון: 04-8873030

קישור לאתר

"העין השלישית". צילום: טום מרשק

"העין השלישית". צילום: טום מרשק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר