אמיר עודה מציע נישואים לאורלי סבטלנה זורזנובה. "התאהבתי בה באותו הערב"
אמיר עודה מציע נישואים לאורלי סבטלנה זורזנובה. "התאהבתי בה באותו הערב"

אמיר עודה מצא את האחת

פורסם בתאריך: 22.6.19 20:39

אמיר עודה, שזכור לכם מ"פאודה" ושמאז הספיק להשתתף גם בתוכנית האוכל "MKR", הציע השבוע נישואים לבת זוגו אורלי סבטלנה זורזנובה בדרך יצירתית – באמצעות עוגיית מזל סינית. עודה בן ה־33 הכיר את זורזנובה, מעצבת חלונות ראווה וברמנית, עוד כשהם למדו בתיכון, אבל הם חולקים זוגיות משותפת רק בעשרת החודשים האחרונים, וזה הספיק לו כדי להבין שהיא האחת.

עודה, אתה זריז.

"זה אמנם מעט זמן, אבל אנחנו מכירים כבר הרבה שנים. פעם היא יצאה עם חבר שלי ואני יצאתי עם חברה שלה. הייתי שבע שנים בתל אביב, וכל הזמן הזה היינו בקשר כללי. כשחזרתי לחיפה הרגשתי נורא בודד אחרי שהקשרים עם רוב החברים הקרובים נקטעו וכל אחד הלך לדרכו. היא היתה בין הבודדים שהיו איתי בקשר. יום אחד שאלתי אותה אם היא מכירה את חיפה ולאן כדאי לצאת, ומפה לשם נפגשתי איתה ביחד עם אחי לכוס יין. באותו הערב, כשראיתי שהיא הסתדרה עם אח שלי שעבר תאונת דרכים קשה וטיפה יותר קשה לו עם הסביבה החברתית, הבנתי שאני מתאהב בה. בגלל כל העניין שלי עם הערבוב של האסלאם והיהדות, רציתי בן אדם שיראה אותי בתור מי שאני ולא עם כל מיני שאלות כמו עמדות פוליטיות. התאהבתי בה באותו הערב".

ספר על הצעת הנישואים.

"בגלל שאוכל מאוד מדבר אליה וכמובן שאני מבשל, הלכנו למסעדה הקבועה שלנו והכנתי לה מראש עוגיית מזל שבתוכה היה כתוב 'התינשאי לי?'. כל החברים והחברות שלנו הגיעו, וזה היה מרגש מאוד. נורא חיכיתי לזה. היא קפצה מאושר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר