הדירה לדוגמה בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)
הדירה לדוגמה בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)

נפתחה דירה לדוגמה בפרויקט "הרובע"

הדירה לדוגמה היא בת שלושה חדרים בבניין המיועד להשכרה לטווח ארוך בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב. בבניין 131 דירות להשכרה, שחלקן יוצעו עם ריהוט מלא. שני הבניינים הנוספים בפרויקט כוללים דירות למכירה

פורסם בתאריך: 1.7.19 13:46

חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט "הרובע" בשכונת ואדי סאליב, פתחה דירה לדוגמה בת שלושה חדרים בבניין המיועד להשכרה לטווח ארוך בפרויקט.

הפרויקט שינוהל על ידי חברת ניהול כולל שלושה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר. אחד משלושת המבנים מיועד להשכרה ארוכת טווח. בניין זה כולל חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה ומערכת חימום מים מרכזית. הבניין להשכרה כולל 131 דירות בנות שני חדרים, שלושה חדרים וארבעה חדרים. חלק מהדירות יוצעו עם ריהוט מלא לטובת המענה לצורכי השוכרים.

שני הבניינים הנוספים כוללים דירות למכירה, ובהן דירות של שלושה חדרים, ארבעה חדרים וחמישה חדרים, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז.

 

 

ערן עמור, מנהל חטיבת אלדר צפון המשווקת את הפרויקט: "כשמדברים על שכירות, אנשים חושבים לרוב על דירות ישנות ולא אטרקטיביות. הפרויקט הזה מציע לשוכרים דירות חדשות לחלוטין בבניין חדש ומודרני עם פסיליטיז בדומה לפרויקטים יוקרתיים. אנו זוכים להתעניינות רבה מצד שוכרים פוטנציאליים, וכל מי שמגיע לפרויקט יכול לראות את הדירה לדוגמה ולהתרשם במדויק כיצד ייראו המגורים בו".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר