חדר ניתוח חדש בבית חולים יום החדש במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
חדר ניתוח חדש בבית חולים יום החדש במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

נפתח בית חולים יום החדש של כרמל

בית החולים יום החדש במרכז הרפואי כרמל נפתח בהשקעה של 22 מיליון שקל ויאפשר להגדיל את הפעילות הכירורגית של כרמל בכ-2,500 ניתוחים בשנה. המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר: "בית חולים יום החדש ממוגן ברמה הגבוהה ביותר כדי לאפשר מיגון מלא במצבי חירום"

פורסם בתאריך: 7.7.19 09:39

בתום שנתיים של תכנון ועבודות ובהשקעה של 22 מיליון שקל נפתחה במרכז הרפואי כרמל מקבוצת שירותי בריאות כללית מחלקת אשפוז יום המוכרת בשם בית חולים יום.

בית החולים יום החדש יאפשר לכרמל להעניק למטופליו יותר ניתוחים ופעולות כירורגיות מורכבות ויותר טיפולים אמבולטוריים רפואיים. במתחם נבנו ארבעה חדרי ניתוח חדישים שאובזרו בציוד רפואי מתקדם, במערכות לפרוסקופיות משוכללות, במכונות הרדמה חדשות ובמוניטורים רפואיים הפועלים באינטגרציה מלאה. בכרמל מציינים כי בית החולים יום יאפשר להגדיל את הפעילות הכירורגית של כרמל בכ-2,500 ניתוחים בשנה.

עבור מערך הניתוחים החדש ומכון הגסטרו של כרמל בניהולו של ד"ר אורי סגול שחוזר לבית חולים יום נבנה בו מתחם קבלת חולים והתאוששות חדש עם 24 עמדות קבלה והתאוששות. ביחידת ההתאוששות הותקנו מערכות של מוניטורי מסוג טאץ' המאפשרות הורדת נתונים אוטומטית בחיבור ישיר לתיקים הרפואיים, בדומה למערכות הניטור הקיימות בחדרי ניתוח.

גם המכון ההמטולוגי של כרמל בניהולו של ד"ר מאיר פרייס חוזר לבית חולים יום והוא כולל 13 עמדות טיפול חדשות. כדי להקל על החולים נפתחה בתקופת השיפוץ שלוחה נוספת של המכון במרכז הרפואי לין למתן טיפולים המטולוגיים בקהילה. בשלוחה זו 11 עמדות טיפול והיא מופעלת בניהול אחוד של צוות המכון של כרמל.

 

חדר ההתאוששות בבית חולים יום החדש של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

חדר ההתאוששות בבית חולים יום החדש של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

 

 

המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר: "בית חולים יום החדש ממוגן ברמה הגבוהה ביותר כדי לאפשר מיגון מלא במצבי חירום. בעתות חירום הוא יוכל לשמש גם את הפגייה, את המחלקות לטיפול נמרץ ואת מטופלי הדיאליזה שעבורם הוכנו תשתיות מיוחדות בתוך בית החולים יום. במקום הוטמעו תהליכי עבודה חדשים כמו הטמעה של התיק רפואי הממוחשב קמיליון משלב קבלת החולה, דרך הניתוח או הטיפול, משם לההתאוששות ועד לשחרור או להמשך אשפוז במחלקה"

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "בית חולים יום החדש נבנה במיטב הטכנולוגיה הרפואית ומערכות המחשוב. בעזרת כוח האדם המקצועי והמיומן שלנו הוא יאפשר לנו להגדיל את היקף הניתוחים והשירותים האמבולטוריים באופן משמעותי, תוך מתן שירות מהיר לכלל תושבי חיפה והצפון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר