טאדאס קיאנסקאס. הצטרף לרשימת הזוכים בתביעות נגד הפועל (צילום: צלמוס)
טאדאס קיאנסקאס. הצטרף לרשימת הזוכים בתביעות נגד הפועל (צילום: צלמוס)

עוד הפסד בהליך משפטי: הפועל תשלם לקיאנסקאס 85,000 שקל

הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס, ששיחק בהפועל חיפה לפני שלוש שנים, תבע מהמועדון מחצית מהסכום שהתקבל מאופ”א על השתתפותו במוקדמות יורו 2016 - וזכה

פורסם בתאריך: 12.7.19 08:29

הפועל חיפה הפסידה בהליך משפטי נוסף, והיא תשלם 85,000 שקל לשחקנה לשעבר טאדאס קיאנסקאס שזכה בתביעת בוררות שהגיש נגד המועדון.

לפני שלוש שנים שיחק קיאנסקאס במדי נבחרת ליטא במסגרת מוקדמות יורו 2016. כידוע, אופ”א מתגמלת כל קבוצה ששחקן משורותיה משחק במפעל הרשמי שלה, והיא העבירה להפועל 170,000 שקל. בין קיאנסקאס להפועל סוכם כי הצדדים יתחלקו שווה בשווה בסכום שקיבל המועדון, אך במשך זמן רב דחה הבעלים יואב כץ את בקשתו של הבלם לקבל את חלקו.

השחקן פנה לעו”ד עופר אסיף, וזה הגיש תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל. הבורר רון חכים קיבל את טענותיו של הליטאי, שהצטרף לרשימה ההולכת ומתארכת של שחקנים, מאמנים ועובדים שתבעו את הפועל וזכו.

עו”ד אסיף: “מבלי להיכנס לפרטי התיק, אפשר לומר שלאחר הגשת התביעה לבוררות השכילו הצדדים לנסח לבורר הסכמות וניתן פסק דין צודק”.

 

 

השבוע נפגשו כ־80 נציגים מהארגונים השונים של אוהדי הפועל, כולל אוהדי מ.ס רובי חיפה, לפגישה בניסיון לגשר על המחלוקות ביניהם. בפגישה הוחלט להנמיך את גובה הלהבות בין הארגונים לטובת הצלחתו של המועדון.

פטריסיו סייג סירב להצעה לאמן את קבוצת הנוער של הפועל. המועדון מינה את אלון שלמה למנהל מחלקת הנוער, לצדו של רם בן מיכאל שימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של המחלקה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר