צוות המרכז לבריאות האשה במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
צוות המרכז לבריאות האשה במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

לין: קבוצת תמיכה לנשים בטיפולי פוריות

במרכז לבריאות האשה במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית הסתיימה סדרה של שישה מפגשים לקבוצת תמיכה לנשים שעוברות טיפולי פוריות

פורסם בתאריך: 30.8.19 20:13

קבוצת תמיכה לנשים שעוברות טיפולי פוריות סיימה את סדרת המפגשים שהיא קיימה במרכז לבריאות האשה במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית.

הקבוצה, שאליה זומנו נשים בזוגיות הנמצאות בתהליך פוריות לקראת היריון ראשון, נפתחה ביוזמה של צוות המרכז לבריאות האשה בניהולה של ד”ר רחל מנדל כדי ליצור עבורן סביבה תומכת של שותפות לחוויה הקשה ולסייע להן בהתמודדותן.

 

במסגרת הקבוצה נערכו שישה מפגשים שהועברו על ידי העובדת הסוציאלית דורית זהבי והאחות ענת אברמוב ממרפאת הפוריות. במפגשים עלו רגשות של תסכול וכעס, והמשתתפות למדו באופן חווייתי כיצד להתמודד עם העליות והירידות הדרמתיות בתחושותיהן, עם החרדה ועם ההשלכות על הזוגיות, באמצעות כלים יצירתיים כמו קלפים טיפוליים, שרבוט וציור משותף, תרגולי הרפיה ודמיון מודרך.

בכללית מציינים כי עיקר כוחה של הקבוצה היה בשיתוף סיפוריהן ותחושותיהן של המשתתפות, כאשר הקבוצה היוותה מקור של כוח ועוצמה. עוד מציינים בכללית כי למצב הנפשי יש חלק משמעותי בהצלחתם של טיפולי הפוריות וכי הקבוצה היא כלי יעיל ביותר.

 


 

 


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר