תגובות של פעילי BDS בדף הפייסבוק של רונאלדיניו. המשרד לביטחון פנים גויס לעזרה
תגובות של פעילי BDS בדף הפייסבוק של רונאלדיניו. המשרד לביטחון פנים גויס לעזרה

פעילי BDS מאיימים על שחקני ברזיל: “אל תגיעו לישראל”

כוכבי העבר של נבחרת ברזיל נמצאים תחת מתקפה קשה ברשת, ופעילי תנועת החרם על ישראל מאיימים עליהם ומקללים אותם בגלל השתתפותם הצפויה במשחק השלום

פורסם בתאריך: 13.9.19 09:02

שחקני נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי בשנת 2002 ואשר אמורים לשחק בחיפה ב־29 באוקטובר מול כוכבי עבר של ישראל במשחק השלום, נמצאים תחת מתקפה קשה של פעילי BDS שקוראים להם לא להגיע לישראל.

הכוכב הברזילאי רונאלדיניו העלה לדף הפייסבוק שלו סרטון לקראת המשחק, ומאז הוא סופג השמצות, קללות ונאצות קשות. בתגובות לפוסט מופיעים סמלים נאציים ותמונות של אדולף היטלר ביחד עם התקפות על השחקן עצמו ועל מדינת ישראל.

גם שאר השחקנים הברזילאים מושמצים ברשתות החברתיות, אבל נכון לעכשיו איש מהם לא נכנע ולא ביטל את בואו לישראל.

 

 

“אנחנו נמצאים בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים בארץ כדי לטפל בנושא הזה”, אמר ל”כלבו” מאורו רוזנשטיין, מנכ”ל חברת MTR7 המארגנת את המשחק, “אני חש שהשחקנים הברזילאים עומדים איתן מול המתקפות, ומאמין שבסופו של דבר כולם יגיעו ארצה”.

המארגנים פנו לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בבקשה שמשרדו יסייע במאבק מול פעילי ה־BDS, והשר הבטיח להפעיל את כל כובד משקלו על מנת שלברזילאים לא יאונה רע.

כזכור, לפני שנה אמורה היתה נבחרת ארגנטינה עם כוכבה לאו מסי להגיע לארץ למשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת המונדיאל, אבל בעקבות איומים של פעילי BDS היא ביטלה את הגעתה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר