לי זוהר. "במלחמה צריכים להיות כוחות שווים" (צילום מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)
לי זוהר. "במלחמה צריכים להיות כוחות שווים" (צילום מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)

"זה היה ממש מביך"

פורסם בתאריך: 22.9.19 09:03

ממשיך להיות סוער בגזרתה של לי זוהר, שבחרה לא לשתוק בעקבות דבריו של פליט “האח הגדול” עדי לאון שקרא לבנות ישראל להתלבש באופן צנוע ולא חושפני, ועל הדרך גם פתחה חזית עם כוכבת הרשת גל גברעם, בת זוגו של השף טום אביב. כזכור, גברעם השתתפה בשבוע שעבר בתוכניתם של שרון גל ורני רהב במטרה להציג דעה שונה מזו של לאון, אבל גם את דבריה זוהר לא ממש אהבה, והעלתה לדף הפייסבוק שלה פוסט עצבני במיוחד.

“זה יהיה הפוסט הכי לא פוליטקלי קורקט בחיי”, כתבה זוהר, “לאון, כפרה עליו, הצליח בכישרון גדול, ועוד בלי פלטפורמה עם פיק רייטינג כמו ‘האח הגדול’, להוציא כמה מהנשים הכי משפיעות בארץ מדעתן. ‘בנות ישראל, די להתפשט ולמכור את הגוף שלכן בשביל לייקים’ הוא אמר. מסתבר שגברעם, דוגמנית ואושית רשת, הגיעה לתוכנית של גל ורהב כדי להגיב על התבטאותו של לאון, ובניגוד למה שעשתה נטלי דדון, שהפוסט שלה היה ממש כמו חץ היישר ללב, לשמוע את גברעם מתייפייפת מול שניהם קצת חרה לי. היא פספסה לגמרי את הנקודה. אז אשמח לפנות אליה מכאן. דבר ראשון, אם את לא בטוחה בעצמך ובמעשים שלך אל תתראייני בשם אוכלוסייה שלמה של נשים, יש לנו מספיק מה לתקן כאן. דבר שני, כשגל הפנה את תשומת לבך אל המסך שבו הוצגו תמונות חשופות שלך ותמונות מתצוגות שעשית בבגדי ים, ולאחר מכן שאל אם זה נכון שאושיות חושפות את גופן בשביל לקבל לייקים, הטעות הכי גדולה שאת יכולה לעשות היא להצטדק ולהגיד ‘על תמונות בית ספר צנועות שלי יש יותר לייקים’. כי נשמה שלי, את מפספסת את הנקודה, מצטדקת ומשפילה על הדרך את עצמך ואותנו כעם. רציתי שתהיה שם משהי שתייצג אותנו ותענה לו, שתגיד ‘מה אתה רואה פה? אשה משוחררת שצועדת בצורה חושפנית על מסלול כי היא רוצה. הלייקים וזה שאנשים אוהבים אותי וחושבים שהגוף שלי הוא מהמם הם תוספת נחמדה, וגם הכסף שאני מצליחה לעשות מהלייקים הוא תוספת נפלאה. אבל תמונה שלי בבגד ים לא הופכת אותי לבת ישראל טובה יותר או פחות מבת ישראל אחרת’. בת ישראל צריכה לשמור על עצמה – נכון, אני מסכימה. אבל לשמור על עצמך כאשה זה לא אומר לא להתלבש חשוף אלא להתפשט רק אם את רוצה ומרגישה נפלא עם זה. אני מרגישה נפלא עם זה, ולאדון לאון עדיף לבדוק איך לו מרגיש נפלא. אם מה שגורם לו להרגיש נפלא זה לנסות לחנך אוכלוסייה שלמה של נשים שעושות פה היסטוריה, עדיף שהוא יסתום את הפה. אז להבא אשמח אם רק נשים שיודעות לנהל מאבק ינהלו אותו ולא יוציאו אותנו קטנות ומתחסדות, כי אנחנו לא. אנחנו נשים שלמות לאללה שיודעות בדיוק מה תמונה כזו יכולה לעשות ברשת, ואנחנו נהנות להשתחרר ולקבל על זה פידבקים. אנחנו גם עושות שינוי על הדרך ומלמדות נשים אחרות שמותר כי מותר. גברים עושים את זה כבר עשרות שנים, והגיע הזמן שנשווה כוחות בלי להתייפייף”.

 

 

זוהר, קט פייט?

“זה היה ממש מביך. אני מצפה מרהב ומגל שכאשר הם מביאים מישהו עם דעה נגדית לדעה של האורח הראשון, שיביאו מישהו שיודע להתבטא. לאון יודע להתבטא טוב מאוד, ודווקא לצד הנשי הביאו מישהי שיודעת להתבטא הרבה פחות טוב. אני לא מצליחה להזדהות עם הדברים שלה. אותי זה אכזב, ואני מכירה הרבה אנשים ונשים שהתגובה שלהם היתה יכולה להיות טובה הרבה יותר ושהיו יכולים לתת בראש. את יודעת, במלחמה צריכים להיות כוחות שווים”.

אז אולי בפעם הבאה זו תהיה את?

“אולי. גם אני. אפילו דדון עשתה את זה בצורה מרשימה מאוד”.

גברעם, ייצוג לא הולם?

“אין תגובה”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה נסגר אתכם – אני עוקב אחריכם בעמוד הפייס – אחת לכמה זמן אתה מבליחים עם כתבה צהובה עם תוכן ונושאים שאף אחד לא מכיר.
    בשותף אתם אחלה – אבל מה זה ??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר