גידול קנאביס רפואי (צילום: יח"צ)
גידול קנאביס רפואי (צילום: יח"צ)

הקמפיין להתמחות בקנאביס רפואי יושק בחיפה

לתוכנית ההתמחות החדשה בקנאביס רפואי במכללת עמק יזרעאל מתלווה קמפיין שיושק בהרצאה שתתקיים בפאב הפטריקס במרכז הכרמל ותעסוק בשאלה "איך הקנאביס הרפואי משפיע עלינו?". הכניסה היא ללא תשלום

פורסם בתאריך: 30.9.19 08:52

המכללה האקדמית עמק יזרעאל בחרה בחיפה להשקת הקמפיין לתוכנית ההתמחות החדשה שלה המכשירה מומחים לקנאביס רפואי. במסגרת הקמפיין ייערך אירוע "קנאביס על הבר", שבו ירצה ד"ר עמי כהן, מרצה בכיר בחוג לפסיכולוגיה במכללה אשר מתמחה בקנאביס רפואי, בנושא "איך הקנאביס הרפואי משפיע עלינו?". ההרצאה תתקיים ביום שני, 7 באוקטובר, בפאב הפטריקס במרכז הכרמל.

הקמפיין מציין את פתיחתה של תוכנית ההתמחות כחלק מהלימודים לתואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה. ההרצאה תעסוק בצמיחה המהירה של שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, בתעשיית הקנאביס ובהשפעתו של הצמח על האדם. הכניסה להרצאה היא ללא תשלום אך יש להירשם אליה מראש.

 

 

במכללת עמק יזרעאל מציינים כי הכשרת המומחים כחלק מתוכנית הלימודים במכללה היא מהלך פורץ דרך. "התוכנית הייחודית תיתן מענה תעסוקתי לאחת מהתעשיות המשגשגות ביותר בישראל, שכבר משכה אליה יזמים בולטים. תעשייה זו היא בעלת פוטנציאל כלכלי של עשרות מיליארדי דולרים", מציינים במכללה ומוסיפים שהתוכנית היא חלק מהתפישה האקדמית בהובלתו של נשיא המכללה פרופ' יצחק הרפז, אשר "מבקשת לאפשר לבוגרי המכללה להשתלב בתחומים החמים ביותר בתעשייה ובמקביל לעודד יזמות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר