טיפול פיזיותרפי (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
טיפול פיזיותרפי (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

שבוע הפיזיותרפיה: הכללית ערכה הדרכות והדגמות

צוותים של שירותי בריאות כללית ערכו אירועים בבתי ספר ובמועדוני קשישים, והסבירו על חשיבותן של הפיזיותרפיה והפעילות הגופנית

פורסם בתאריך: 7.11.19 11:50

במסגרת שבוע הפיזיותרפיה ערכו צוותים של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי אירועי הדרכה והדגמה בבתי ספר, במועדוני קשישים, במסגרות שונות בקהילה, במרפאות ומכוני הפיזיותרפיה, והסבירו על חשיבותן של הפיזיותרפיה והפעילות הגופנית.

אורי אתרוג, מנהל הפיזיותרפיה במחוז, מציין כי הביקוש לטיפולי פיזיותרפיה נמצא במגמת עלייה מתמדת, כאשר הסיבות לכך הן מודעות גוברת של רופאים ומטופלים, התמקצעות של צוותי הפיזיותרפיה בתחומים שונים, אורח החיים היושבני מול מסכים שגורם לכאבי גב ולבעיות במפרק היד בשל הקלדה מאומצת, ובעיקר הזדקנות האוכלוסייה.

 

 

כחצי מיליון טיפולים בשנה ניתנים למבוטחי הכללית במחוז במסגרת מערך שירות הפיזיותרפיה. הטיפולים ניתן בכ־30 מכוני פיזיותרפיה של הכללית – 15 מכונים בקהילה, שמונה מכונים להתפתחות הילד, שלוש יחידות לשיקום ביתי, מרכז שיקום נוירולוגי ומרכז שיקום נשימתי – וב־23 מכוני פיזיותרפיה פרטיים הנמצאים בהסדר על ידי כ־170 פיזיותרפיסטים מוסמכים בעלי תחומי התמחות שונים כמו שיקום אורתופדי, נוירולוגי ונשימתי, התפתחות הילד, יציבה וסחרחורות, רצפת האגן, ניקוז לימפטי, כוויות וצלקות, וכאבי לסת.

מטרתם של הטיפולים היא להשיב את המטופל לתפקוד מיטבי, והשירות הוא מקיף וכולל טיפול במצבי פגיעה חריפים ובמצבים כרוניים שבהם מעורבות מערכות השריר-שלד, מערכת העצבים ומערכת הנשימה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר