גדי מרגלית (צילום: עופר וקנין)
גדי מרגלית (צילום: עופר וקנין)

יהב לא לבד: מרגלית שלח מכתב התראה לסגל גרינברג

מנכ"ל עיריית חיפה לשעבר גדי מרגלית שלח באמצעות עו"ד יואל גולדברג מכתב התראה לגלי סגל גרינברג, המנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכת ראש העיר, בעקבות הפוסט שפרסמה בתחילת השבוע. במכתב דורש מרגלית התנצלות ומאיים בהגשת קובלנה פלילית נגד סגל גרינברג

פורסם בתאריך: 19.12.19 14:23

פרשת הפוסט שפרסמה גלי סגל גרינברג, המנהלת האדמיניסטרטיבית של לשכת ראש העיר, שנחשפה ב"כלבו – חיפה והצפון", מסתעפת. אחרי המכתב ששיגר ראש העיר לשעבר יונה יהב לסגל גרינברג, שבה הוא דרש ממנה, באמצעות עו"ד רן פינגרר, לפרסם התנצלות ולשלם לו פיצויים בסך של 250,000 שקל, כעת הגיע תורו של מנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית, ששלח לה מכתב התראה באמצעות עו"ד יואל גולדברג.

במכתב, שכותרתו היא "התראה בגין פרסום לשון הרע", נכתב: "מרשי, כמנכ"ל עיריית חיפה בתקופה הרלוונטית בשלהי כהונתו של ראש העיר מר יונה יהב, איננו יכול לעבור לסדר היום עקב דברי הבלע שפורסמו, כאשר הוא כביכול נמנה עם 'כנופיה שחגגה סביבו' (של ראש העיר), וזאת לפי לשונך שלוחת הרסן. לא יעלה על הדעת לייחס לסביבתו של ראש העיר, במסווה של כנופיה, קומבינות, קבלת שוחד וכל מיני האשמות בזויות שאין בינם לבין תפקודו של מרשי כמנכ"ל בתקופה הרלוונטית ולא כלום. את מונה בפרסום רשימה ארוכה של מחדלים חמורים הגובלים בפלילים, כאשר מרשי כמנכ"ל העירייה במועדים המצוינים פעל באופן דווקני תוך כדי יושרה מוערכת וידועה על מנת לנהל העירייה באופן ראוי וזכה להערכה רבה של כל סביבתו, לרבות הגורמים המפקחים במשרד הפנים".

 

 

עוד נכתב כי "מרשי מכחיש בשאט נפש את הפרסום הכוזב אשר כל כולו ניסיון חנופה של מנהלת לשכה לממנה אותה על מנת לשדר נאמנות, וזאת על ידי פרסום דברי נאצה שמרשי דורש כי תתנצלי בגינם לאלתר, תוך הבעת חרטה כלפי מרשי לנוכח חומרתם. מרשי דורש כי תבהירי תוך שבעה ימים כי הפוסט שפורסם על ידך איננו מתייחס אליו ואין לך כלפיו כל טענה בעניינים המנויים בפרסום, ובמידה ובציבור התקבל הרושם כי יש למרשי מעורבות בעניין, את מביעה על כך צער אמיתי וכנה, להבדיל מצערו של חנפן. מרשי ממשיך למלא תפקידים ציבוריים, ומשלח ידו תלוי בניקיון כפיו, כפי שהיה מאז ומתמיד, ולכן אין בכוונתו להרפות בעניין זה עד שיובהר באופן חד משמעי כי כל דברי הרפש בפרסום אינם קשורים אליו. אם לא תעשי כן במועד, בכוונת מרשי למצות עמך את הדין על ידי הגשת קובלנה פלילית באופן שבו הרשעתך תמנע את המשך העסקתך כעובדת ציבור".

תגובתה של סגל גרינברג תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. פלמר

    נגמרה החגיגה !!! בלשכה הצעירה וחסרת הניסיון ידעו עכשיו פרק בנימוסים ,כבוד ,ונצירת לשון ארסית.
    אין ברירה .
    שיתעסקו רק בחזירים ולא בעובדי הקדנציה הקודמת.

  2. שיר

    ככה צריך – שידעו לכבד עשייה של אחרים ולהפסיק את ההשלחות האינסופית הזאת
    הם עצמם חסרי יכולת וכישרון לנהל עיר , לא מצליחים בשום תחום ולכן מה שנתור להם זה רק להשמיץ
    עוד לא הבינו שמסע הבחירות נגמר וגם עברה שנה וחצי מאז והם צריכים להתחיל לעבוד. כן לעבוד .
    שנה שלמה אמרה שהיא לומדת אבל גם 5 שנים יעברו והיא לא תלמד איך לנהל עיר.
    ראש העיר מפנטזת על נוסטלגיה וגם העיר זזה לאחור.
    העיר בנפילה .

  3. לדעת

    עוד אחד שאכל מכספי הארנונה נפגע! החזירים הגיעו מהקדנציה הקודמת, וכל השמנת מהקדנציה הקודמת, שגרפה אלפים של שקלים מדי חודש, מאוד רגישים! הם לא עושים כלום היום, ומנסים להפריע לנרמול ניהול העיר. עכשיו רואים מה היה ומי היה פה 14 שנה!

  4. מה עדיף?

    עדיף היה שנמשיך את הבזבוז ושהכל יעבוד כי עסקים רבים נהנו מהעשיה שהיתה ועכשיו עצרו הכל ועדין העירייה לוקחת הלוואות ומוסיפה תקנים

  5. חיפאי ותתיק

    מה קרה? האמת כואבת? החגיגות בחיפה החלו בימיור של עמרם מצנע או בשמו האמיתי עמרם מצרע. באותה עת היו לחיפה ראש עיר – גז זאבי, ראש עיריה – עמרם מצרע והמושך בחוטים ישראל סביון. לזכותו של מצרע הוא הקפיד להכשל בכל תפקיד שמילא. מחליפו יהב המשיך באותה התנהלות כשהוא מגבה את ההשתוללות חסרת הרסן של עובדי העיריה ושלוחיה. קליש מתגלה עד עתה כ"מציאה" קטנה מאד ויתכן ומנהל לשכתה כתבה פוסט בוטה אבל זה לא הופך אותו ללא נכון או את חלק מפעולותיה של קליש ללא מוצדקות. לעירית חיפה מנגנון שמעסיק מעל לשלושת אלפים עובדים וההרגשה של התושב שהמנגנון מסואב וקיים כדי לכלכל את עצמו לא כדי להעניק שירות.

  6. אזרח ותיק

    עירית חיפה זקוקה לנקוי אורוות רציני . עודף כח אדם שאינם עושים דבר . יחס משפיל לאזרח . הנקיון בשפל . ארגון עובדי עירית חיפה דואג לשמנת של העובדים ולא לעיר חיפה .ליותר מידי קבלנים אין בכלל גישה למכרזים של העיריה – הגישה למכרזים למקורבים בלבד .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר