הרקדה בקניון שער הצפון. קרדיט צילום: אלכס הובר
הרקדה בקניון שער הצפון. קרדיט צילום: אלכס הובר

חורף של פעילויות ללא תשלום לכל הגילאים בקניון שער הצפון

פורסם בתאריך: 14.1.20 16:31

אז מה בא לכם לעשות השבוע? לרקוד בהרקדה המונית, לבצע פעילות מוזיקלית עם הפעוטות שלכם או בריקוד זומבה גולד לבני גיל הזהב? להקשיב להרצאה על מקורות הכתב העברי או על שמות ומשמעותיהם? להשתתף בסדנה להכנת משחק זיכרון או לעשות קניות של ביגוד יד שנייה ושל פריטי מעצבות במחיר מציאה? למה לבחור אם אפשר גם וגם. את כל הפעילויות האלו ועוד תוכלו לקיים השבוע ללא כל תשלום בקניון שער הצפון בקריית אתא.

בחורף הגשום כיף שיש איפה לבלות במקום חם ונעים וללא כל תשלום. שבוע עמוס בפעילויות מחכה לכם גם השבוע בקניון שער הצפון. תמיד רציתם לדעת מי המציא את הכתב העברי? על השאלה הזו יענה ביום שני גלעד בצלאל יפה, היסטוריון וארכיאולוג במסע בלשי בעקבות התפתחות הכתב העברי, שמתחיל במכרות הנחושת במצרים ומסתיים באל"ף-בי"ת מודרני המשמש אותנו כיום.

יום אחרי שלמדנו על הכתב, הגיע הזמן ללמוד על שמות ומשמעויותיהם, מזלות, אינטואיציות והקשבה להן בהרצאה של המיסטיקן המוביל ינון בן דוד. במהלך ההרצאה שתתקיים במסגרת מועדון הנשים של שער הצפון חושף ינון כיצד נראים חייו כמיסטיקן, מה הם החלומות שכל אחד מאתנו חולם, איך אנו יכולים להגשים אותם וכמה זה פשוט.

השבוע ימשיך ביום רביעי עם סדנה מיוחדת לילדים להכנת משחק זיכרון לשיפור הזיכרון. בסדנה זו כל ילד יכין משחק זיכרון בן 6 דמויות (12 קלפים) חיות או אותיות- יצבע את הקלפים בצבעים זהים, יקשט אותם ויכין מהם כרטיסיות משחק זיכרון אמיתי שכל בני המשפחה יוכלו לשחק בו.

אחרי כל הפעילויות האלו יש לכם חשק להוציא אנרגיה? החל מהשבוע אתם תהיו מוזמנים להרקדות המוניות של דדה לוסקי, בוגר להקות מחול ומרקיד 28 שנים, מהגיל הרך ועד גיל הזהב. אם אתם לא יכולים להפסיק לרקוד, תוכלו להשתתף כמדי שבוע בפעילויות הריקוד הקבועות של שער הצפון: "בייבי מיוזיק"- פעילות מוזיקלית משותפת לקטנטנים ולהורים ו"זומבה גולד"- אימון אירובי גופני באמצעות ריקוד לטיני המותאם במיוחד לגילאי 50 ומעלה.

שבוע כל כך עמוס בפעילויות, כיף לסגור עם שופינג איכותי במחירי מציאה. ביום שישי יחזור לשער הצפון שישי שיק – יריד שכולו אופנה עם פריטי אופנה ייחודיים של מעצבות וסטייליסטיות ישראליות, ביגוד יד שנייה, כובעים מעוצבים של המעצבת בר פוליקר, תכשיטים – והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. ביריד ישתתפו הסטייליסטיות מירי גביש קסטיליה, יעל מורדכייב, אנג'לה פרנסס מונכר סוויסה שיפתחו את ארון הבגדים האישי שלהן והמעצבות בר פוליקר, מורן דהן תכשיטים, לוסי ברוורמן עיצוב תיקים בעבודת יד ועוד ויציגו למשתתפים את הקו האופנתי שלהן.

לוח פעילויות 19-25 בינואר:

ימים שני ורביעי – זומבה גולד בשעה 10:00 ובייבי מיוזיק בשעה 11:00

יום שני – הרצאה: מי המציא את הכתב העברי?
שעת פתיחת דלתות: 19:00, שעת תחילת הרצאה: 20:00
לינק להרשמה

יום שלישי: מועדון הנשים: ינון בן דוד עם ההרצאה "מסרים" – בשעה 19:30
לינק להרשמה

יום רביעי: סדנה להכנת משחק זיכרון – בין השעות 19:00 – 17:00
יום חמישי: הרקדות בקניון – שעה 19:30
יום שישי: שישי שיק – בין השעות 14:00 – 10:00

הכניסה חופשית
קניון שער הצפון, קריית אתא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר