ההפגנה של הורי ותלמידי נתיבות משה
ההפגנה של הורי ותלמידי נתיבות משה

תלמידי בית הספר החרדי בחיפה הפגינו שוב נגד יונה יהב

משבר בית הספר החרדי בקרית שמואל נמשך. תלמידים הפגינו נגד ראש העיר יונה יהב בעת ביקורו בשכונה, והורים עשויים לפנות לבית המשפט כצעד אחרון

פורסם בתאריך: 9.7.17 14:14

תלמידים מבית הספר החרדי נתיבות משה בקרית שמואל הפגינו השבוע נגד ראש העיר יונה יהב במהלך ביקור שערך במעון אמונה בשכונתם. הפגנה זו היתה צעד נוסף במסגרת המאבק שמנהלים התלמידים וההורים של נתיבות משה נגד העירייה, שאינה מוכנה להיענות לדרישתם ולהקצות להם קרקע בקרית שמואל לבניית בית ספר שיתאים לדרישותיהם. כיום לומדים התלמידים במבנה מסוכן מבחינה בטיחותית ובצפיפות רבה. כפי שפורסם ב”כלבו”, במהלך השבתתו של בית הספר התייעצו ההורים עם רבנים שהורו להם להפסיק את ההשבתה כדי לא לגרום למצב של ביטול תורה.

חבר מועצת העיר מיכאל אלפר, שמוביל את מאבק ההורים: “יכול להיות שבשלב מסוים ההורים יפנו לבית המשפט, אבל זה יהיה כצעד אחרון. העירייה מתעלמת באופן מופגן מהתלמידים. ראש העיר מחויב להקצות קרקע בשכונה לבניית בית ספר, ומשרד החינוך יתקצב את הבינוי. בית הספר שייך למערכת החינוך המוכר שאינו רשמי שזכאית לקבל קרקע לבניית בית ספר על פי חוק. לתושבים יש זיקה לקרקעות מעצם היותם תושבי השכונה. רוב התלמידים שם הם תושבי חיפה ולא כפי שטוענת העירייה”.

מהעירייה נמסר בתגובה: “בית הספר נתיבות משה שייך לחינוך העצמאי והוא מנוהל באופן בלעדי על ידי עמותה פרטית. חלק ניכר מתלמידי בית הספר כלל אינם תושבי העיר. לא נסכים לממן בתקציבים או בנכסים את חינוכם של תלמידים אשר כלל אינם מתגוררים בחיפה. בקרית שמואל פועלים שני מוסדות חינוך עירוניים מפוארים שיש בהם כדי לתת מענה חינוכי טוב לכל ילדי השכונה לפי אמונתם”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

Comments are closed

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר