עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

העירייה וארגון העובדים יעברו למשא ומתן ישיר

בישיבה שנערכה היום בהשתתפותם של יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל, ראש העיר עינת קליש רותם ויו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו סוכם כי הצדדים ייכנסו למשא ומתן ישיר במטרה למנוע שביתה בעירייה

פורסם בתאריך: 5.2.20 14:18

היום (רביעי) בצהריים הסתיימה ישיבה בין יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל, ראש העיר עינת קליש רותם ויו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו, שבסיומה הוחלט כי הצדדים ייכנסו למשא ומתן ישיר במטרה להגיע להבנות ולמנוע שביתה בעירייה. בישיבה נכחו גם מ"מ ראש העיר נחשון צוק ומנהל אגף משאבי אנוש בעירייה צפריר רוזן.

הפגישה נערכה כשבקרע הכרזת סכסוך העבודה על ידי ההסתדרות והליך התיווך שמתקיים בין הצדדים באמצעות משרד העבודה, וכעת מסתמן כי את המשא ומתן ינהלו צוק ורוזן מטעם העירייה ועידו מטעמו של ארגון העובדים.

"היתה נכונות של הצדדים לפתור את הסכסוך ולהמשיך לנהל משא ומתן בכל העניינים שבמחלוקת כדי להגיע להבנות", אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" גורם בכיר בעירייה, "זו היתה ישיבת התנעה של משא ומתן בין הצדדים שנכונים לנהל מגעים ישירים בערוץ פתוח".

 

 

הנושא המרכזי שעומד במרכז המחלוקת בין העירייה לארגון העובדים הוא כוונתה של העירייה להשתמש בחברת חקירות במקרים של הגשת תלונה על עובדי העירייה, ונראה כי הצדדים יסכמו כי חקירות יתבצעו רק במקרים נקודתיים. נושא נוסף הוא קביעותם של העובדים, ומסתמן כי הנהלת העירייה תשקול בחיוב מתן מעמד של קביעות לעובדים שעובדים בעירייה במשך יותר מחמש שנים. "הליך התיווך באמצעות משרד העבודה מתייתר בעצם כי נכנסים לתהליך של משא ומתן ישיר".

בר-טל אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" בתום הפגישה: "בישיבה הביעה ראש העיר הביעה את תמיכתה בעובדים וביקשה לשתף פעולה עם נציגות שלהם לקידום מטרותיה של העיר ומדיניותה. היא הביעה שביעות רצון מתפקודם של העובדים והערכה לעובדי התברואה. הפגישה התקיימה באווירה טובה, ואנחנו מקווים שיהיו צעדים בוני אמון של שני הצדדים ושנצא לדרך חדשה. הסתדרות המעו"ף תלווה את ההליך מקרוב".

 

עו"ד גיל בר-טל (צילום: חן גלילי)

עו"ד גיל בר-טל (צילום: חן גלילי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מישהו שבחר בך קליש..!

    איתן שטיאסני היה סמל ליושרה וערכיות.. אם הוא נאלץ להתפטר כנראה שפישלת בענק
    מצטער שבחרתי בך!

  2. תושב הקריות

    העיר לא צריכה לא את יהב ולא את קליש,העיר וכן חייבת להיפרד מהירוקים.
    חיפה צריכה יזם – איש חזון עם ניסיון שלוקח את העיר קדימה ולא יוצר חיכוך, א,ב בעסקים וניהול עיר לא שונה, כדי להתקדם צריך וחייב לייצר דיאלוג עם המגזר העסקי ולהביא משקיעים לא ליפול עליהם, הם אילו שיביאו מקומות עבודה וצמיחה שתחזיר את הצעירים. העצה לראשת העיר תפחיתי חיכוך, קחו את הדר כפרויקט פינוי בינוי שיזרים מקומות עבודה וישדרג את הדירות המוזנחות התשתיות הרעועות. win-win

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר