חוגגים את יום המשפחה ביחד בקניון שער הצפון עם שלל פינוקים. קרדיט: קניון שער הצפון
חוגגים את יום המשפחה ביחד בקניון שער הצפון עם שלל פינוקים. קרדיט: קניון שער הצפון

חוגגים את יום המשפחה ביחד בקניון שער הצפון

יום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת לבלות עם האנשים הקרובים לנו. בקניון שער הצפון סידרו לכם מבחר גדול של פעילויות, הטבות ופינוקים ולכם נשאר רק לבחור

פורסם בתאריך: 17.2.20 17:37

המשפחה היא אחד המוקדים החשובים ביותר עבורנו, ובחברה הישראלית הקשר המשפחתי הוא הדוק וקרוב במיוחד. לכן יום המשפחה הישראלי שיחול ב-25 בפברואר, הוא הזדמנות מצוינת לבלות ביום של כיף לכל המשפחה בקניון שער הצפון בקריית אתא, עם הצגה ללא תשלום לילדים ושורה של מבצעים לכל המשפחה עם הנחות ענק ברשתות המובילות.

אחד הספרים והסרטים האהובים בכל הזמנים יגיע בגרסתו הבימתית לקניון עם מופע מוזיקלי מהנה וקסום לכל המשפחה, העוקב אחר הסיפור המוכר על דורותי וכלבה טוטו הנקלעים לסופה שעוקרת את ביתם ומגיעים לארץ עוץ. המופע כולל תפאורה גדולה ועשירה בתלבושות מרהיבות.

הקוסם מארץ עוץ. קרדיט תמונה: ולדימיר אוסטפצ'נקו

הקוסם מארץ עוץ. קרדיט תמונה: ולדימיר אוסטפצ'נקו

מהקסם של יום המשפחה יוכלו ליהנות גם ההורים במסע שופינג מפנק במחירי מבצע. עשרות חנויות ורשתות מובילות בקניון שער הצפון יציעו הנחות של עד 70% על מגוון מוצרים. בין החנויות שמשתתפות במבצע: גולף, גולף קידס, אינטימה וכיתן עם הנחות של עד 70% הנחה, רשת המתנות ג'נטלמן תציע את כל החנות ללא מע"מ, מאניה ג'ינס עם 30% הנחה על פריט ראשון, 40% על שני ו-50% על שלישי, ליידי קומפורט תעניק 50% הנחה לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, ובבוניטה דה מאס תוכלו לרכוש 2 פיג'מות ב-120 ש"ח בלבד.

באמריקן איגל מציעים פריט שני ב – 50% על קולקציית ילדים החדשה, במגה ספורט אופנת ביגוד החורף של אדידס ב- 30% הנחה, ג'ינג'ר תעניק 40% הנחה על כל החנות, באדידס תיהנו מ-50% הנחה על הפריט השני מקטגוריית הריצה, ובצ'ילדרנס פלייס תקבלו 70% הנחה על קולקציית החורף.

בנוסף, הפעילויות השבועיות הקבועות של שער הצפון ימשיכו כרגיל גם השבוע. ביום שני תתקיים הרצאה ללא תשלום על כוחן של נשים חזקות וכיצד הן יכולות להוות השראה עבורנו בקבלת ההחלטות החשובות בחיינו. המנחה היא שירלי ליאור, יועצת ארגונית, מנחת סדנאות למיומנויות התנהגותיות ומאמנת אישית למנהלים בארגונים.

בימי שני ורביעי  בני 50 ומעלה ייהנו משיעורי זומבה גולד שמשלבים אימון אירובי גופני באמצעות ריקוד בקצב לטיני והורים יוכלו לבצע יחד עם הפעוטות פעילות "בייבי מיוזיק"- פעילות מוזיקלית משותפת לקטנטנים ולהורים. אם הפעילות המוזיקלית עשתה לכם חשק להמשיך ולרקוד, תוכלו לפזז ביום חמישי בהרקדה המונית של דדה לוסקי.

הורים לילדים יוכלו ביום רביעי לצפות ביחד עמם בהקרנת סרט האנימציה מדובב " ג'ים ונהג הקטר", המבוסס על הספר על הנער האסופי ג'ים וחברו הטוב לוקאס נהג הקטר שיוצאים יחד למסע הרפתקאות מופלא. ההקרנה כוללת פופקורן בחינם.

 

הכניסה חופשית

קניון שער הצפון, קריית אתא

 

 לוח פעילויות 23-29 בפברואר:

 ימים שני ורביעי – זומבה גולד בשעה 10:00 ובייבי מיוזיק בשעה 11:00

 יום שני – הרצאת בליץ – כוחן של נשים חזקות

שעת פתיחת דלתות: 19:00, שעת תחילת הרצאה: 20:00 קישור להרשמה

 יום שלישי – 17:30 – ההצגה הקוסם מארץ עוץ 

 יום רביעי – סרט מדובב + פופקורן בחינם: ג'ים ונהג הקטר

 בשעה 17:30, מתחם התרבות בקומת הכניסה, ליד קפה גרג.

 יום חמישי – 19:30 – הרקדה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר